Last of Us 2, naja, leuk? Eerste deel was een legend, vind dit niet nodig. Maarja, logisch, dit is de generatie van op safe spelen. Geen Quantic Dreams?
Naughty Dog pls. This is too much hype. Spoiler Uncharted: The Lost Legacy is btw een standalone game, geen idee of dit de UC4 Story DLC is. EDIT: PaRappa demo is online Ben ook benieuwd naar de nieuwe RE7 demo Eindelijk weer een Resident Evil game waar ik écht naar uit kijk
Kun je; Let it Die al downloaden ? Nieuwe game van Suda 51. Last Of Us part 2 Alleen nog in early development, kan nog wel ff duren dan helaas.
Nee zie hem nog niet staan wel de demo van parappa the rapper en resident evil 7. En die komt sowieso pas 2018. Releasedatum Nier: Automata bekend De actievolle rpg Nier: Automata verschijnt op 7 maart 2017 voor de PlayStation 4. Dit werd vandaag tijdens de PlayStation Experience bekendgemaakt.
Er was begin dit jaar al een nieuwe trailer. VR schijnt ook ondersteund te gaan worden, maar dat heb ik niet en wil ik niet. Ik hoop maar dat er een serieus verhaal komt zoals in Ace Combat 4. Een random post op internet zei al: 4 is serieus, 5 is zoetsappig, balkan was meer serieus en 6 is weer zoetsappig. Het wisselt nogal, maar dit verhaal van Ace Combat 7 zou dan weer meer serieus moeten zijn. Ik hoop alleen wel dat ze in dezelfde wereld blijven, hetzelfde fictieve continent. En beter MP support, dan is het een instant buy.
Ja je kunt hem ook gewoon downen als je de beginning hour kiest. Is hetzelfde schijnt geupdate te zijn.. ben erg benieuwd hoe het is in VR.
Lijkt mij een must buy. Vond de laatste Uncharted echt geweldig. En Nadine een leuke character dus geinig als daar een stand alone chapter van komt..
Nou super gaaf dus. Dat is echt zo anders dan dat je speelt op een "normale" tv.. de tering wat gaaf zeg. Ook de kwaliteit is prima. Speel wel op de pro en VR, dat scheelt misschien. Natuurlijk minder strak dan op een HD of UHD tv maar des al wel te plus zo gaaf. Meteen word je gegrepen door de sfeer. Je ruikt bijna de angst die er in het huis hangt.. top. Deze komt op mijn wanna have lijst ook al ben ik niet direct een fan van Horror games. Of eigenlijk geen fan van zombie games.
Ja was die gisteren al. Vaag dat die niet in de EU store staat de rest van de games is daar al wel te vinden.