Jij bent de morele winnaar van vandaag, das ook wat waard .
Maar het was mij weer een genoegen heren, al is het maar goed dat jullie zo gezellig zijn want voor de actie op de baan hoefde ik vandaag niet op te komen dagen . Tweede race maar uitgezeten op de baan omdat ik van de week toch wel eens wil terugkijken wat er nou precies gebeurde in de eerste chicane. Jimmy zette hem naast me op het rechte stuk voor die chicane, ik liet wat ruimte zodat hij voor me langs door de bocht kon schuiven maar bij het uitkomen stond ie ineens praktisch stil (penalty ofzo?) waardoor ik er tegenaan zat en het hele treintje over me heen reed, het was maar goed dat er geen Monster Trucks in PCars zitten. Ik hoorde nog wat over een tikje, dus ik wil dat stukje nog wel eens terug zien. Zal wel een leuk clipje worden!
Maargoed de regenrace zonder tuning was in ieder geval een daverend succes, ook chill voor Cold dat de pitstop goed werkte, ik wil graag Microsoft, de ontwikkelaar Slightly Mad Studios, m'n moeder en de organisatie van de cup bedanken voor het mede mogelijk maken van dit spektakel. Ik heb in ieder geval zin in Bathurst, het zal een bijzonder afscheid van de 320TC worden want ik ben de crusher in m'n achtertuin al aan het oliën en warmdraaien zodat ie er na de race linea recta ingepropt kan worden. Hoop wel op wat minder technische problemen die dag!
Laatst bewerkt: 4 dec 2016
asjemenou75 en Kimi NL vinden dit leuk.