[X360] Ghostbusters Story Pack werkt niet

Discussie in 'Games' gestart door Arjan78, 5 dec 2016.

1. Arjan78

Arjan78 New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Help!
    Mijn zoontje heeft voor sinterklaas Ghostbusters Story Pack gekregen.
    Eerste probleem was te kort geheugen maar dat is opgelost door een 16GB stick te kopen.
    Maar hij blijft vertellen dat ik niet mag downloaden omdat ik geen Xbox live heb.
    Het kan toch niet zo zijn dat ik zonder LIVE het spel niet kan spelen?
    Als dat zo is ga ik een playstation kopen en de Xflop weggooien.
    Wie kan mij helpen.

2. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Je hebt ook gratis Live (aka Silver); je console moet online zijn voor de updates van Dimensions.

Met Jaar 2 moet je de levels voor de level en story packs downloaden, die staan (logisch) niet op de disc van de starterset van Lego Dimensions. Dus ipv een nieuwe starterset (zoals bij Skylanders steeds het geval was) hoef je die bij Dimensions maar 1 keer te kopen.

Dus je kunt je Xflop weggooien (let wel effe op dat er niemand in de weg loopt), maar ook op de Playstation moet je online voor de updates/downloads.

3. Arjan78

Arjan78 New Member

Leuk Bevonden:
    0

4. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Je had 'continue' moeten kiezen en niet nieuw.:+

Als je niet over je oude save gesaved hebt, zou je die oude nog moeten kunnen laden....maar weet niet hoe Dimensions dat doet aangezien ik altijd continue kies.;)
    Mocht je dat kunnen heb je 2 opties;
    -of je gaat naar het bovenlevel van de hub (daar waar de game start, bij de grote portal) via de lift links. er is dan ergens een soort katapult waarnaar je naar de nieuwe portals van de uitbreidingen gelanceerd wordt. Effe zoeken naar de Ghostbusters 2016 portal (dus NIET de oude Ghostbusters, werkt alleen op Ghostbusters 2016!).
    -of je kiest je level rechts van de grote portal (staat een soort computer waar je ook levels kunt selecteren).

Mocht dit hierboven niet werken, en je zit dus vast in het originele verhaal van Batman, Gandalf en Wildstyle, dan zul je blijkbaar het hele verhaal weer moeten doorlopen om het bovenlevel te unlocken.......

Zifnap vindt dit leuk.
  5. Arjan78

Arjan78 New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Vandaar hahaahah
    Het probleem was ook dat mijn magere 4gb vol zat (vooral door Dimensions) en dat ik een USB stick had gekocht. als je daar mee opstart zijn alle save games weg.
    Maare met jou informatie gaat het helemaal goed komen.
    Heel erg bedankt.

Deel Deze Pagina