Gaaf. Heb hier helemaal niets over gezien tot vandaag. Ga ik zeker even bekijken. Vroeger als kind de film gezien. De tering wat vond ik die eng zeg.... als ik hem nu zie moet ik er om lachen maar destijds was het een enge film. Zeker voor een ventje van 6 jaar..
Aflevering 7 en 8 gisteren gezien. Ho-ly fucking shitzooi. Alleen wel echt veel vragen nog Vooral over Spoiler: Klik maar.. KUT FELIX EN ZIJN DIKKE VRIEND! Hoe kan het in godsnaam in een bedrijf vol met state of the art apparatuur allemaal zo makkelijk gaan zonder 300 verschillende procedures? Oh even admin powers geven? Sure, ik ben maar een butcher maar there you go. Oh we updaten even van alles en je vertoont vreemd gedrag. Hmmm, niemand trekt zich er wat van aan. man man man
Net aflevering 9 gezien. Spoiler Je krijgt hierop antwoord, ze kijken Maeve even na. Verder gebeurt er veel vette shit, blij dat ik deze serie gevolgd heb vanaf het begin en erg blij dat HBO hier in de US gewoon door gaat Sent from my iPhone using Tapatalk
Al iemand hier gekeken ? Gisteravond aflevering 9 gezien en ben echt ontzettend benieuwd naar de finale deze serie hoor
Ja heb de finale gezien, duurde 1.5 uur. Was wel goed maar niet super.. Flinke spoilers: Spoiler William is dus The Man in Black, was wel wat voorspelbaar. En dat Maeve uit die trein zou stappen ook. Wel zonde dat Hopkins er uit is nu, beetje Sean Bean GoT idee..
Wat heerlijk als je dit kan verzinnen als schrijver. Ben jaloers. Spoiler MIB was William wisten we al rond episode 3. Dus dat was niet echt boeiend. De rest heerlijk. William heeft eindelijk zijn echte game.
Ik vond het echt een waanzinnige finale. Supermooi gedaan. Onvoorspelbaarheid moet je ook niet overschatten hoor, ik vind dit nu niet echt saai of zo. All my thumbs up.