Meerdere verhaallijnen was wel tof, zoals dat Daryl die dikke finaal aan gort sloeg. Dat die het wapen van Rick had zag ik niet aankomen, dus dat vond ik ook wel een fijne verrassing.
Carol en Morgan gaan nog wel overstag denk ik, maar vind hun rollen aardig kut. Op dit moment werkt dat gewoon niet goed, hun rollen hebben weinig toegevoegde waarde als Morgan niet wil doden en Carol alleen maar alleen gelaten wil worden. Op die manier kan je net zo goed voer voor Lucille wezen.
Mooi moment wel is dat er nu een ommezwaai is, eindelijk, want 6 van de 8 afleveringen vielen mij best wel tegen. Ik ben gewoon benieuwd of er een eind aan gaat komen dit seizoen, maar ben bang van niet als ik fans mag geloven. Ik zou het echter wel verwelkomen, Negan begint te langdradig en saai te worden imo. Zijn moment van glorie is bij mij al echt iets van het verre verleden.
Waar ik wel benieuwd naar ben nog is of ze The Kingdom er ook bij gaan betrekken en of Carol en Morgan er ook bijkomen en beter; hoe ze aan wapens en genoeg munitie gaan komen. The Saviors uitschakelen kon wel eens een heel lange en bloederige strijd worden en die gaat dan ook niet zonder slachtoffers aan de kant van Rick en zijn groep. Die leider van Hilltop mag van mij per direct aan Lucille gevoerd worden. Verschrikkelijke rol en verschrikkelijk slecht geacteerd ook.
We wachten rustig af tot half februari ongeveer. Misschien niet een echte mid season finale, maar wel iets om over na te denken en daar kan ik het wel twee maanden mee uithouden.