Wilde er toch niet aan,... dus iemand me het spel (Sun) voor kerst gegeven...... de ter*ng wat verslavend!!!
Wil heel graag een vrouwtjes slandit, maar geen idee waar ik moet zoeken. Kwam wel tegen op route 2, maar tot nu toe niks. Ben nu al een 30min bezig om een shiny Magikarp te vangen.... grrrrr,... ondertussen heeft die wel al een keer met SOS een Gyrados geroepen!!! Was echt even twijfelen of ik die niet gewoon zou nemen. Toch doorgegaan met de Magikarp. Geef het nog een 15min en dan kap ik er mee.
Dan een domme vraag:
Heeft het nog zin om meerdere van een zelfde soort te vangen of niet?? Je kan ze enkel vrij laten toch,.. of idd wonder trade. Enkel met Wonder trade (~15x gedaan) krijg ik enkel troep terug (ratten en simpele vogels ed.)
EDIT:
Nou heel veel tijd verder en ik heb er eentje.... gisteren niet meer gelukt. Deze ochtend denk ik 2uur bezig geweest. Dat chain-gebeuren werkt wel, maar niet zo eenvoudig als ik lees op internet. Wel goed om dikke evolves te halen. Nu net een grote Wishiwashi, die kwam na de vijfde SOS. Helaas niks geworden.
Net ook mijn shinny Magikarp gevolved en natuurlijk gefilmd; helemaal blij met mijn rode monster.
Laatst bewerkt: 30 dec 2016