Haha zo krijgen we het gevoel dat het een democratie is. Beetje rare redenatie van de Poll overitens. Gelukkig worden de rest van de beslissingen in dit land door westerlingen gemaakt.
Openingspost is bijgewerkt met nieuwe informatie en uitleg over het nieuwe Schrap/vervangingsresultaten systeem.
Het is geen democratie, ik ben alleen een beetje klaar met al die mensen die de ene week dit schreeuwen, en de andere week dat. Daarom mochten jullie 1 optie kiezen, niet eerst de uitslag bekijken en ook je stem niet wijzigen. Zodat er een keer informatie is die niet veranderd per week. Als het dus een democratie was geweest, had ik elke week de regels/auto moeten veranderen. En dat doe ik niet, en ga ik ook niet doen. Wat ik zo raar vind aan de poll is: Komt er tijdens de cup naar voren dat het wel heel kut is, als je in het begin crashed / geraakt wordt en spint je hele race voorbij is, stemt iedereen tegen een safetycar voor de nieuwe cup. Dat snap ik gewoon niet, maar hé ik ben dan gelukkig ook geen westerling. Aangezien die wel goede beslissingen kunnen maken.
Dat wordt niet zo vaak geopperd toch? Alleen op Imola was er even een voorval dacht ik. Het is overigens ook heel kut als je spint op het begin. Daarom moet je ook niet spinnen
Geen idee, ik wou het Beltoon vragen of het kut is om in het begin van de race te spinnen, maar toen was hij al gedisconnect..
Ff voor de duidelijkheid : Toegestane Assists: ABS & Traction Control Is de TCS bewust eruit gelaten ivm met assists op real, of zo iets? (geen commentaar, maar alleen fact checking) Of is het een slip of the pen? Dan kan ik de set up/tune erop aanpassen. Of kan er nog eventueel worden besloten om alle assist uit te zetten of is dit de definitieve assists beslissing?
TCS = Traction Control System TCS mag gebruikt worden omdat sommigen dat fijner vinden bij regenraces. En die komen er zeker!
Ik bedoelde die andere: STC, die stability dinges. (ik vergiste mij, nog aan het bijkomen van de nachtdiensten)
We moeten het toegankelijk houden voor iedereen he! Als er een Volvo in het spel zou zitten, zou de hele Renault ook nooit gekozen zijn. Maar dat leek mij vrij logisch! Wees blij dat ik die MX5 Driftauto niet gekozen heb !
Ik vind het een geweldig ding, maar ook het hele bouwproces van die auto was geweldig. Mad Mike, de man achter die MX5, heeft zelfs fabrieksondersteuning gekregen van Mazda voor zijn 4-rotor project. En daarnaast maakt PPRE (Pulse Performance Race Engineering) geweldig mooie rotatiemotoren. Zij hebben ook een Mazda met 6-rotor en zij hebben onderandere ondersteuning geleverd bij de BMW M6 met 6-rotor die onlangs het internet opgeslingerd werd. Ook de 4-rotor motor van Rob Dahm(misschien wel bekend hier) is door PPRE gebouwd. Naast de MX5 heeft Mad Mike ook nog 2 andere snoepjes van auto's, een 4-rotor RX7 (zonder turbo's) en een 3-Rotor RX8. Beide erg toffe driftauto's.
Tussen de eerste en de tweede race van dit kampioenschap, hebben we 2 weken tijd in verband met kerst en oud/nieuw.
Hoezo circuit set up? Gewoon drift set up! Heb al vaker geroepen dat ik met de MX5 minder vaak spin dan met de BMW, dus ik heb iets waar te maken haha