https://www.reddit.com/r/xboxone/comments/4yr5zn/went_to_gamescom_played_all_the_xbox_one_games_i/ Met 8 vrienden op schattenjacht en zeegevechten aangaan moet zeer badass gaan voelen!!
Klinkt allemaal erg tof, alleen heb ik wel het idee dat het lastig gaat worden om deze game dan een beetje casual tussendoor te spelen.
Mijn nr 1 van wat ik heb gespeeld op gamescom! De game is zo fun. Komt er nou een beta van de game? Dat zou de game goed doen want nu ik het gespeeld heb kijk ik er erg naar uit.
Samen met een crew van (XBW)vrienden heeft dit echt de potentie om een supertof spel te worden! In je eentje wordt het denk ik al snel wat minder aantrekkelijk, maar dat is ook heet idee/concept van het spel natuurlijk. Awrrrr
Haha nee. Hij bedoeld eigenlijk met zulke type games. Beetje MMORPG achtig dat het soms heel moeilijk voor een dev kan zijn om zo game te maken en te balanceren mbt quests, grind etc. Zeker voor een dev die dat nooit gedaan heeft. Zie Destiny, Division. Dus is zal zeker niet verwachten dat die game perfect gaat zijn op release.