Algemeen XBWRacing klets topic

Discussie in 'XBW Racing' gestart door Flavourlicious, 7 mrt 2013.

1. B Tender

B Tender Robot Unicorn

Leuk Bevonden:
    1.905
    Ziggo Sport??

2. Flavourlicious

Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

Leuk Bevonden:
    1.409
    Hehehe jaaaa.

Nee ons youtube kanaaltje. Zal m hier embedden vanavond. :)

3. Flavourlicious

Leuk Bevonden:
    1.409
    Livestream van onze GT's op Imola:

B Tender en Kimi NL vinden dit leuk.
  4. Dave 130R

Dave 130R Active Member

Leuk Bevonden:
    133
    Thanks, zal eens gaan kijken

5. B Tender

B Tender Robot Unicorn

Leuk Bevonden:
    1.905
    Ik vind het er erg erg tof uitzien!

6. Dave 130R

Dave 130R Active Member

Leuk Bevonden:
    133
    Inderdaad, heb mijn eigen stuurtje maar ff opzij gedaan.

7. Kimi NL

Kimi NL It's the first page of the second chapter!

Leuk Bevonden:
    3.360
    Het ziet er leuk uit! Vind alleen het snelheidsgevoel een beetje tegenvallen. Allemaal vrij statisch. De diepgang en setup zien er erg goed uit!

Verstuurd vanaf mijn Nexus 5X met Tapatalk

8. Beltoni

Beltoni GT: Beltoon

Leuk Bevonden:
    1.117
    Gave stream! Mooi gevecht tegen tegenstander en auto. Einde was wel erg zuur...

9. Flavourlicious

Leuk Bevonden:
    1.409
    Ja ik liet mn rem los om hem te coveren, maar dat kon helemaal niet daar hehe. :+
    Klopt inderdaad. Dat komt door de lage field of view. Met 3 schermen is een hoge field of view heel vreemd omdat je dan bijna achter je kijkt als je op je zijschermen kijkt, en daarnaast is het diepte gevoel weg op je zijschermen. Gebaseerd op de afstand tot mijn schermen en het formaat van de schermen kan ik de meest natuurlijke field of view berekenen. Als ik dan naast me kijk (naar mijn linker scherm) dan ziet het er ingame ook natuurlijk uit.

B Tender, Kimi NL en Beltoni vinden dit leuk.
  10. B Tender

B Tender Robot Unicorn

Leuk Bevonden:
    1.905
    Rijden veel van de deelnemers met een drie-scherm-setup?

Het zag er erg interessant en leuk uit, met inderdaad een hoop diepgang qua tuning. Ik heb de practice, quali en race 1 bekeken :)

11. Flavourlicious

Leuk Bevonden:
    1.409
    Hmm. Ik denk dat de helft met triples rijdt zo ongeveer. Maar het is geen must. Het geeft voor mij iets voordeel omdat ik met een lage field of view makkelijker rempunten kan inschatten en met triples zo als nog goed naast me kan kijken. Maar met 1 scherm kan je ook gebruik maken van plugins die vertellen of er mensen naast je zitten dus uiteindelijk ligt het er aan hoeveel geld je wilt uitgeven hehe.

B Tender vindt dit leuk.
  12. asjemenou75

asjemenou75 FIFO:............Fit In or F... ...

Leuk Bevonden:
    772
    heeft iemand ervaring met een "butkicker gamer 2" ik wil m wel aanschaffen voor het racen (kan zowel op pc als console!), maar kan weinig ervaringen (NL) vinden of waar het überhaupt nu te krijgen is....

grt P.

13. Beltoni

Beltoni GT: Beltoon

Leuk Bevonden:
    1.117
    Zat toevallig vanochtend te kijken. Op de Wheelstand Pro/mardo media (oid) stond er volgens mij 1.

14. loyallronin

loyallronin Active Member

Leuk Bevonden:
    606
    Hoe sluit je dat aan?
    En wat kost dat?
    Want nu weet ik wat van de kerstman wil.

15. Dave 130R

Dave 130R Active Member

Leuk Bevonden:
    133
  16. B Tender

B Tender Robot Unicorn

Leuk Bevonden:
    1.905
    awww geblocked.

17. Dave 130R

Dave 130R Active Member

Leuk Bevonden:
    133
  18. Kimi NL

Leuk Bevonden:
    3.360
    Weer een vakkundig stukje Clickbait van het Apparata/autoblog team.

Het contract loopt af, er is een nieuw contract met de maker van Assetto Corsa.
    Daarnaast staat Porsche open voor andere contracten om de exclusiviteit van het merk in games tegen te gaan.

19. Kimi NL

Leuk Bevonden:
    3.360
  20. Racerblade01

Racerblade01 Active Member

Leuk Bevonden:
    1.046
    Even een PSA omdat niet iedereen het Assetto Corsa-topic volgt:

Assetto Corsa heeft vorige week een nieuwe update gehad die de game véél beter speelbaar maakt. Framedrops zijn een stuk zeldzamer en inmiddels is het handlingmodel (naar mijn mening) eindeloos beter dan Project Cars. De servers werken ook veel beter dan bij Project Cars, ze zijn stabiel met lage ping en de hitboxen zijn uitstekend. Bij mij liep (in PCars) afgelopen weekend op Bathurst de server relatief goed, maar ik merkte wel bij bijvoorbeeld slipstreamen dat auto's steeds naar voren en achteren gaan, nooit last van gehad tijdens AC. Zelfs randoms met een hogere ping rubberbanden niet zoals dat bij PCars gebeurd.

En ja, ik weet het, geen private servers enzo. Ze komen er echter wel aan en de public servers zijn wat mij betreft ook niet zo'n ramp. Als het echt moet kan je ze met een meerderheid toch kicken, het enige vervelende is dat je niet je eigen auto+circuit combi kan kiezen. Maar inmiddels rijden zowel @B Tender als @HRT WietHoK NL zonder racelijn, dus het is duidelijk dat het spel wonderen kan verrichten. Bovendien zit er geen regen in het spel, ik had gedacht dat dat voor @Beltoni al voldoende reden zou zijn om de game te kopen.

Maar serieus, de launch was net zoals bij PCars kut, maar hij is nu wel het overwegen waard. Hij is bij Bol.com bijvoorbeeld al te krijgen voor een best schappelijke prijs van €35. En zeg nou eerlijk, we hebben bijna allemaal hier een stuurtje t.w.v. meerdere honderden euro's, best wel zonde om dan niet de game te hebben die daar het beste gebruik van maakt, toch? :+
    Oké, misschien is dat Dirt Rally, maar toch.

HRT WietHoK NL en B Tender vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina