Man oh man, Bioware kon ook echt niet een nog stommer uitziend gezicht maken voor de vrouwelijke Ryder he? En wat een slechte gezichtsuitdrukkingen zeg. Niet perse hierboven maar check het stukje maar eens terug dat ze dat gesprek heeft. Verder heel indrukwekkend en ik kijk er naar uit...maar dat gezicht....hilarisch, haha.
Bovendien kun je je eigen Ryder zelf customizen. Ik ga sowieso wederom voor een FemShep...uhhhh, FemRy????
Natuurlijk kan je je Ryder aanpassen. Bovendien zie ik zulke scènes nog wel een beetje aangepast worden
Geen idee of we met een man kunnen spelen, maar ik zou het wel zonde vinden als het niet kon. En die vrouw die ze tot nu toe hebben laten zien is niet extreem lelijk, maar wel model onwaardig voor een AAA game. Benieuwd of ze, als er ook een man speelbaar is, hetzelfde gaan doen met de box art van deze game als met die van Mass Effect 3, dat je of de man, of de vrouw als cover kon kiezen. Vond dat wel een tof idee eigenlijks, ook een reden waarom ik hoop dat er toch een mannelijk personage speelbaar is, al weet ik dat dus nog niet zeker.
GameSpot: I saw you responded on Twitter to some concerns people raised about the animation quality from the new trailer. Like you said, the game isn't done yet and you're always optimizing. What should people know about that process? Mac Walters: Cinematics are very complicated, and have a lot of dependencies. The levels, characters, lighting… everything has to be at a certain point to allow cinematics to polish their work. As a downstream team, it means it's one of the last things to get polished, and something we work on up until the very end. Ultimately, as this was a gameplay trailer, we made the decision to show 'in-game' footage--not pre-rendered. But rest assured, it will look great by the time we ship. And we'll be sure to share more of the characters, stories, and cinematics before then. http://www.gamespot.com/articles/mass-effect-andromeda-director-talks-destiny-inspi/1100-6445983/
Mooi, want tot nu toe hebben ze alleen een vrouw laten zien en dat was best jammer. Hopelijk laten ze dan ook wat zien de komende tijd, zoals in @VapoChill zijn post staat aangegeven.
Lol, voor die paar filmpjes hoezo is dat jammer? BTW heb je dan toch wat gemist; allereerste gameplay filmpje (reveal Pro) zie je je dude. En het is Bioware, kiezen tussen male/female doen ze toch al jaren man, je weet dat het erin zit.
Dat zullen we pas weten als de game reviews krijgt, of als we hem zelf volledig kunnen spelen. BioWare is niet een studio die doorgaans teveel spoilers naar buiten gooit.
On behalf of our teams across Montreal, Edmonton and Austin, I’m excited to announce that Mass EffectTM: Andromeda will be launching in North America on Tuesday, March 21, 2017 and beginning Thursday, March 23, 2017 in Europe. We appreciate your patience (and in fact, even your lack of patience in some instances) as we’ve been focused on completing the game. Here’s a little bit of context into how we’ve gotten here. Mass Effect: Andromeda is our most ambitious Mass Effect game to date. We’re telling completely new stories, creating new characters, new planets, new species, and introducing new gameplay systems. And for the first time, we’re bringing Mass Effect to the FrostbiteTM game engine, an incredible engine that’s delivering a tremendous graphical jump from the trilogy to Mass Effect: Andromeda. To deliver on this, we’re taking all the time we can to make sure you’re getting the best possible experience. Over this holiday break, developers at BioWare took home a version of the game in what we call the “holiday build”. This is a longstanding studio tradition that goes back to the early days of the original Mass Effect. Many load up a PC or console and go home to play as much as possible at their leisure. Coming back from holiday, the feedback has been great. Getting the endorsement from members of our studio, many of whom played key roles on the original trilogy, was definitely a key factor in helping us lock in on the date. Even more exciting for us over the last couple of months has been seeing the excitement build in the community as we’ve started to share more about the game. The passion you have for the franchise continues to drive us. And now, we’re just a couple of months away from delivering a brand new Mass Effect experience to you for the first time in five years – richer, deeper and ready for exploration. We’re excited about how far we are going with the franchise, and we hope you find it’s been worth the wait. See you in Andromeda,