Race 1 was voor mij vrij probleemloos en ik ben van van de 15e positie door fouten van anderen opgeklommen naar P10 ofzo.
Race 2 was ik helaas flink de Sjaak en van P6 eindigde ik op P15 nog voor de start finish straight, uiteindelijk met veel geluk op P9 gefinisht.
Met veel geluk bedoel ik dat ik de laatste 4 ronden flink aan het prutsen was en ik geluk heb gehad dat Autogespot en Rossi mij niet voorbij zijn gekomen, 't had geen ronde langer moeten duren.
@Beltoon
Nog sorry voor het contact in race 2, we gingen allebij niet zo lekker uphill maar toch liep ik iets in op jou waardoor ik heel kort op je zat.
In de bewuste lagspike bocht ging jij wijd en voor mij was het een split decision en ik sneed de bocht toch aan en ik kwam naast je te zitten. Alleen kreeg ik de apex ook niet goed aangesneden waardoor ik helaas met je in contact kwam.
Achteraf gezien had ik moeten inhouden maar op zo'n hoogsnelheidspunt is dat niet makkelijk.
Verder heb ik me goed vermaakt en hopelijk kan ik in de toekomst wat stabielere ronden tijden rijden op andere baantjes.
@B Tender
Nog bedankt voor het twitchen van de replay van Race 2
Laatst bewerkt: 12 dec 2016