Haha zeker. Nee maar eerst waren het straatracers. Paar films later zijn het gasten met next level James Bond skills. En het is allemaal zo kut. Ik snap het gewoon niet.
Fast & Furious was oprecht een vette film. Die openingsscene is nog steeds gaaf. Daarna werd het allemaal kut en is het geen autofilm met actie meer, maar een actiefilm met toevallig wat auto's. De liefde voor auto's was al snel weg. Deel 1 droeg ook, los van de wheelie met wheelspin en het 4587613 keer opschakelen, best wat realisme met zich mee.
Deel 5, 6 en 7 zijn juist de beste in de reeks. Zie ook de ratings. Maar ik ga deze discussie niet weer beginnen hier.. Het grappige is ook dat 85% van de mensen die zegt dat dit kut is toch vanaf 14 april in de zalen zit.
Ben Hur (2016): Zelfs The Fast and The Furious serie kan niet zo'n verkrachte bout film neerzetten, inclusief het beroerde acteerwerk. 3/10.
Ohh.. ik dacht even dat je een classic ging afkraken. Gelukkig staat er 2016 achter. Die mag inderdaad door de shredder.
Ik heb mijn verstand op min nul gezet en heb toch genoten van de film. Als je je neerlegt bij de acteur keuze en andere kleine dingetjes is ie toch echt wel vermakelijk.