Nieuwe arena's gespeeld; BAGGER.
Edit: Er zijn (minstens) 3 nieuwe arena's die een 'digitale' look hebben, niet echt mooi naar mijn mening, maar smaken kunnen verschillen. Probleem is voornamelijk dat ze ook 3 afwijkende lay-outs hebben, dus 1 heeft 2 doelen aan beide kanten, 1 heeft een kuil in het midden (minder diep dan dat Aziatische level, maar nog steeds irritant, en 1 heeft grote pilaren.
Jammer, want al die vernieuwingen verneuken voor mij gewoonweg de gameplay, die prima is in de normale arena's, maar met deze rotzooi wil ik niks te maken hebben.
Ik zag ook dat ze die bredere arena een nieuw kleurtje hebben gegeven, wat wel mooi is, maar speelt gelukkig nog gewoon hetzelfde.
De nieuwe 'space' arena helaas nog niet gezien.
Laatste 3 potjes meteen nadat ik erin kwam ook gelijk weer gequit, want ik kwam dus steeds in zo'n nieuwe digitale Arena, en dat vind ik helaas geen reet aan.
Score van Rocket League in de PS Store ook meteen op 1 ster gezet, want deze update verkloot eerlijk gezegd de hele game voor mij, terwijl dit een favoriet was. Geen idee welk genie heeft bedacht dat ze nieuwe vormen moesten introduceren in de arena's, maar ik hoop dat ze die fout snel terugdraaien, want ik zie mezelf niet vaak meer Rocket League opstarten zolang deze arena's in de roulatie blijven...
Laatst bewerkt: 8 dec 2016