Gister op Brno ook 0,5 seconden gevonden ongeveer. Maar kan ook aan verbeterde baan/autokennis liggen en niet aan de setup, blijft lastig zoiets. Denk dat consistentie in de medium-speed bochten ook wel belangrijk is. Op de een of andere manier is 'ie daar een stuk snappiër dan vanuit onderin.
Je had tenminste al eens met de auto gereden , dat had ik nog niet Dit weekend ga ik lekker aan het tunen/sturen, en dan zien we het wel Zondag. Mochten de verschillen te groot zijn, het is maar 1 afbeelding in de OP wisselen en we hebben een nieuwe cup
Ik heb Hamilton als voorbeeld. Gewoon cruisen. Ik denk dat de meeste winst te halen is, in het rijgedrag vergevingsgezind te maken voor de achterkant. M.a.w. dat de achterkant erg voorspelbaar is en dat bij een slordig moment de achterkant niet kansloos wegbreekt met een spin tot gevolg.
Ik zal wel een bovengemiddeld coureur zijn dan, want ik vind dat je de Renault heel gedoseerd in een drift kunt brengen, daar houden en weer uit de drift kunt helpen. Op koude banden is dat hok een ramp, maar met warme banden is het op standaard tune goed te doen. Ben benieuwd wat we allemaal kunnen afstellen en dergelijke aan deze auto.. Ik zag dat de rembalans niet in te stellen was (vanaf het stuur)
Vanuit het menu wel. Vind 'm verder ook wel goed te driften hoor. Oneindig veel beter dan de BMW. Maar hoe dichter je tegen de limiet aan komt hoe gevaarlijker 'ie wordt.
Toch vreemd, aangezien het een middenmotor is, kortere wielbasis en meer downforce heeft. Zou hem in theorie toch een behoorlijk stuk "Snappier" moeten maken. Even voor de goede orde: @Crookk , @ruud_p en @Dave 130R Mis ik verder nog iemand? Hebben jullie, als jullie mee willen doen, al een Racenummer/livery in gedachten? Dan kan ik de afbeeldingen maken!
Ik ben te traag om de auto op te vangen. De auto probeert mij te vertellen dat het verkeerd gaat maar ik hoor dat te laat en onduidelijk. En ik ben een drift kneus.
Krijgen we eindelijk een volledig regen weekend? Dat gewisseld tussen droog en nat zonder practice vind ik echt verschrikkelijk maar dat wisten jullie volgens mij al.
Op Imola heb je 10 min practise gehad in de regen! Maar je zult wel begrijpen dat ik ook voor een heel regenweekend ben!
Ik was ook van plan om deze club het weer niet altijd op static te laten. Bij Hockenheim is dat nog wel zo vanwege het feit dat het een nieuwe auto is voor iedereen en ook nog iedereen moet gaan tunen, maar achterin het Seizoen gaat dat zeker gebeuren.