1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] Football Manager 2014

Discussie in 'Games' gestart door WinterBase, 22 okt 2013.

  1. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Haha ziek die uren in FM 2015 hoor. Thanks voor de link iig! Misschien dat ik gewoon m'n database aanpas van FM 2015 en daarmee verder ga. Eigenlijk gaat het me daar eigenlijk om, de nieuwe spelers en selecties. Kun je de player database van fm 2016 krijgen in fm 2015?
     
    Mallakai vindt dit leuk.
  2. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.049
    Leuk Bevonden:
    4.701
    Dat is een heleboel uren. Oude kennis van mij, met wie ik dit soort spelletjes ook speel, heeft dat eens met Championship Manager gepresteerd. Had iets van 130 seizoenen met Manchester United gespeeld en daarvan iets van 50x de Champions League gewonnen en een zelfde soort aantal keren de nationale titel.

    Was wel een hele oude versie van CM, maar blijf het bizar vinden. Meer dan 100 seizoenen met dezelfde club, dan weet je echt wel hoe je dit spel speelt. Hoeveel clubs heb jij gehad in dat aantal uren???
     
    Mallakai vindt dit leuk.
  3. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570
    Jep dat is wat ik nu ook heb bij Fm 2015, user op dat forum die heeft een database gemaakt met alle transfers van 1 september dus die is prima up to date.
    FM 2016 database kun je helaas niet overzetten naar Fm 2016, maar wat ManUtd biedt is een prima alternatief.

    Nou in een carriere komt ik echt helaas niet verder dan 10 seizoenen en dat was bij Bristol Rover, op een of andere manier zijn er dan teveel fantasiespelers en dan wil ik opnieuw beginnen :p
    Maar ik heb heel veel clubs gehad eigenlijk in al die uren, vele prijzen gewonnen maar ook veel verloren.
     
  4. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
  5. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570
    Jep, die update heb ik ook ja.
    Ik dacht het wel ja, ik merkte bij Ajax dat bijvoorbeeld een Bazoer, Nouri en Van de Beek een hogere PA hebben, het zou zomaar kunnen dat ze enkel Nederland hebben gepakt.
     
  6. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Ik heb er alweer 5 seizoenen opzitten met FC Utrecht in FM16. :eek:
     
    thanks vindt dit leuk.
  7. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Gekocht! Tijd om een career mode te starten met West Ham United. Las dat ze €0,- transferbudget krijgen bij de start, laat maar komen. Fuck die winter transferupdate die pas veel later komt.

    Stay tuned :D
     
    thanks en Mallakai vinden dit leuk.
  8. thanks

    thanks Active Member

    Berichten:
    138
    Leuk Bevonden:
    10
    Van de week ook maar eens begonnen met fm 16. Weer met Ajax maar wat me altijd gelijk opvalt bij ajax dat ik altijd het beste in een 442 systeem kan spelen. Dan renderen ze toch beter..

    Iemand al met Nederland gespeeld?
     
  9. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Ja, heb het WK van 2022 gehaald maar werd daar met 0 uit 3 uitgeschakeld in een groep met Mexico, Kroatië en Chili. :+

    Ben na 8 seizoenen Utrecht naar Valencia verkast trouwens, daar nu in seizoen 10. (2e seizoen met Valencia dus)
     
  10. thanks

    thanks Active Member

    Berichten:
    138
    Leuk Bevonden:
    10
    De toekomst ziet er dus hopeloos uit of jij ben geen goede bondscoach Hahaha
     
  11. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Zal een beetje van beiden zijn geweest. :D
     
  12. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Zo, gelijk Song eruit geknikkerd bij West Ham United. Was gehuurd van Barcelona maar verdiende even het dubbele dan mijn grootverdiener Payet. 844k p/m vs 424k p/m. Dus gelijk wat salarisbudget erbij gekregen plus transferbudget. Randvoorwaarde van het bestuur is overigens spelers via de jeugd opleiden, maar dat komt wel goed.

    Eerste wedstrijd voorronde Europa League thuis tegen Lusitans gewonnen met 5-0. (Payet, Reid, Antonio, Payet, Obiang). Payet, Antonio en Obiang dus gescoord alledrie bij hun debuut.

    Nu even de markt op voor wat leuke jeugdspelers.
     
  13. donfatos

    donfatos Active Member

    Berichten:
    434
    Leuk Bevonden:
    26
    Ik heb een tweedehands versie van fm 2015 gekocht via mp. Nu zegt de computer dat ik een dubbele productcode heb. Moet ik nu een code kopen? Ben ik afgezet door een tweedehands versie te kopen?

    Wie kan mij helpen?
     
  14. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570
    Klopt helaas, de persoon heeft de key ingevoerd en staan nu vast op zijn steam account, die kun je niet nogmaals activeren.
    Als ik jou was zou ik het geld terugvragen en eventueel voor onderstaande gaan:

    http://www.gamesync.nl/fm-2015-football-manager-15-pc-steam-cdkey-code-download-kopen-bestellen.html
     
    donfatos vindt dit leuk.
  15. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.049
    Leuk Bevonden:
    4.701
    Er is nog geen topic van, maar kan iemand mij hier de ervaringen vertellen met de game Motorsport Manager? Word ook uitgegeven door SEGA en is niet al te duur, dus was erg benieuwd naar of het erg ingewikkeld is om te spelen of dat het reuze meevalt. Eerste gameplaybeelden die ik zag deden mij vermoeden dat het er wel aardig ingewikkeld uit zag. :)
     
  16. Niels_x360

    Niels_x360 Active Member

    Berichten:
    969
    Leuk Bevonden:
    177
    lekker om te zien dat er nog meer mensen zijn die dit spel spelen hehe:) mijn record qua uren heb ik aan FM 2012 besteed ruim 3686 uur haha best ziek eigelijk maar ik vind t gewoon zo een topspel speel het nogsteeds nu inmiddels 2016 prachtig om te zien hoe de game zich ontwikkeld heeft :)
     
  17. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.049
    Leuk Bevonden:
    4.701
    Niemand ervaring met het spel Motorsport Manager, van uitgever SEGA? Heel benieuwd naar wat ervaringen hier. :)
     
  18. Niels_x360

    Niels_x360 Active Member

    Berichten:
    969
    Leuk Bevonden:
    177
    nee man kan ik je niet aan helpen sorry
     
  19. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    Ja gekocht en het is op zich wel leuk. Zit redelijk wat diepgang

    Wat wil je specifiek weten?
     
  20. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.049
    Leuk Bevonden:
    4.701
    Of het ook erg ingewikkeld is om de game een beetje te spelen. Van mij hoeft een seizoen namelijk niet zo tergend lang te duren als in Football Manager, zoals in dit topic dus.

    Wat je precies kan doen, moet doen en wat leuk is om te doen zou ik ook wel van je willen weten.
     

Deel Deze Pagina