1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] PES 2017

Discussie in 'Games' gestart door Molly, 26 jul 2016.

  1. Niels_x360

    Niels_x360 Active Member

    Berichten:
    969
    Leuk Bevonden:
    177
    Huh als ik in t menu ben geeft ie aan dat ik in de trial maar de helft van de volledige kan spelen terwijl ik m op disc heb wtf :mad:

    Opgelost heb de game opnieuw geinstaleerd :)
     
    Laatst bewerkt: 25 nov 2016
  2. Garrett

    Garrett Active Member

    Berichten:
    970
    Leuk Bevonden:
    8.752
    Vind de gameplay echt top en het is echt leuk om een slecht team in de Master League naar de top te brengen maar...

    Die regenerated rookies, really... Na 1 jaar 16-jarige Zlatan Totti Carrick in je jeugdteam die zowat gelijk 80 OVR zijn... Met hun 40-jarige kop. Is het nu zo moeilijk om gewoon random rookies met random gezichten/namen te creƫren met meer geloofwaardige stats? Je kunt ze wel niet signen, maar ze duiken toch in heel je game op. Echt belachelijk
     
  3. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Ik heb het niet geprobeerd, maar kan je die regenerated rookies dan voor het begin van je Master League niet uitzetten met een optie?
     
  4. Garrett

    Garrett Active Member

    Berichten:
    970
    Leuk Bevonden:
    8.752
    Nee, je hebt alleen de mogelijkheid om Legends (zoals Rivaldo Puyol Ronaldo1 etc.) uit te zetten.

    Ook is de absolute splitsing tussen transferbudget en salarisbudget belachelijk. Doordat je geen bedragen over kunt hevelen heb je na enkele jaren een enorm salarisbudget terwijl je geen euro meer hebt om een speler te kopen.
     
  5. rubenpol007

    rubenpol007 Active Member

    Berichten:
    636
    Leuk Bevonden:
    72
    Blijft een heerlijk spel, speel veel ML op de Xbox one en wat ziet dat Dortmund stadion er mooi uit!
     
  6. Sasuke26

    Sasuke26 Active Member

    Berichten:
    1.085
    Leuk Bevonden:
    278
    Wel erg leuk dat je nu "You'll never walk alone" hoort op Anfield. Geeft toch erg veel sfeer.
     
  7. Niels_x360

    Niels_x360 Active Member

    Berichten:
    969
    Leuk Bevonden:
    177
    dit is voor t eerst dat ik FIFA 17 laat liggen voor PES 2017 puur omdat PES gewoon zoveel lekkerder en fijner speelt dat gebeurt echt niet vaak baal alleen dat de one geen OF ondersteund:mad:
     
    rubenpol007 vindt dit leuk.
  8. rubenpol007

    rubenpol007 Active Member

    Berichten:
    636
    Leuk Bevonden:
    72
    Je zou er bijna een PS4 voor kopen...
     
    Zumpelvelder vindt dit leuk.
  9. Niels_x360

    Niels_x360 Active Member

    Berichten:
    969
    Leuk Bevonden:
    177
    haha zeker weten mijn PS4 is net kapot gegaan kutzooi blue ring of death :mad:
     
  10. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    PS4 is mij te duur, anders viel er over te denken...
     
  11. rubenpol007

    rubenpol007 Active Member

    Berichten:
    636
    Leuk Bevonden:
    72
    Nu bij de mediamarkt 222 euro
     
  12. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Mooie prijs, maar ik heb al teveel geld aan kerstcadeautjes uitgegeven ;)
     
  13. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Heb je de bonnetjes nog :p
     
  14. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Klinkt als een typisch Nederlandse suggestie :D
     
  15. Niels_x360

    Niels_x360 Active Member

    Berichten:
    969
    Leuk Bevonden:
    177
    hmm tsja ik zit er toch wel echt heel hard over te denken om te kijken voor een PS4 voor erbij omdat ik t gewoon zonde vind dat je op de one geen OF kan laden en op de PS4 wel en dat maakt t spel in mijn ogen toch wel echt af met shirtjes logos enz want het is gewoon een topgame ;)
     
  16. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Ik heb op Evo web geruchten gelezen dat Konami volgend jaar alleen maar voor de PC uitkomt. Dat zou uit de koker van Adam Bhatty komen. Het lijkt mij sterk, maar ik geef het maar even door... Dat zou dan natuurlijk wel een betere versie moeten worden als al het personeel zich alleen op de PC richt.
    Hier staat er iets over:
    https://www.evo-web.co.uk/threads/pes-2017-pc-version-discussion-thread.76520/page-75#post-3191282 en dan post 2232 en 2233. Toegegeven, er staat niet met zoveel woorden dat Bhatty het gezegd heeft, maar het is de moeite waard om een en ander te volgen; waar rook is, is vuur.
     
    Laatst bewerkt: 15 dec 2016
  17. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570

    Gekke vraag maar bedoel je met Konami = PES en waar staat dat het alleen uitkomt voor de PC?
    Enige wat ik in de 2 posts ziet staan is dat Bhatti gaat praten met het team van PC (deze is verschillend van de console team).
     
  18. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Ja, klopt, het staat er niet met zoveel woorden. Ik heb er echter al een maand geleden over gehoord, via iemand in een PM op PESFan. Maar ook daar was het vaag en in geen geval een bewijs. Zoals ik al zei: Waar rook is, is vuur. Verschillende mensen gaan dit toch niet uit hun duim zuigen?
     
  19. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.758
    Leuk Bevonden:
    2.015
    Ik verwacht echt niet dat Konami straks PS4 dropped voor de PES games.

    Ik kan me wel voorstellen dat ze na alle klachten eindelijk meer aandacht aan de PC versie gaan besteden, mede ook ivm volgend najaar de Scorpio, en dat ze die versies dus gelijk willen trekken.
     
  20. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Ik ben niet altijd geheel op de hoogte: Vertel eens wat de Scorpio is? :x
     

Deel Deze Pagina