Jup klopt. Hier wat meer info: http://nintendowire.com/blog/2016/12/12/igglybuff-also-confirmed-pokemon-go-update/
Ja!! Ik vroeg me hetzelfde af! Hier is Mr. Mime plots echt overal. En ik heb in Japan zo hard gezocht naar Farfetch'd. Overigens heb ik zojuist christmas hat Pikachu gevangen! Zou die hoed mee-evolueren naar Raichu? Ik heb nog nooit ergens een Raichu gezien! 116/130 is mijn Pokédex nu.
Een maat bleef er maar over praten, toen heb ik het ook weer opgepakt. Nu ben ik wéér hooked. Nog een paar candy voor een Blastoise! Misschien vind ik dan weer rust. Zojuist Pikachu met muts nummer 2 gevangen! Haha, topdag nu al. edit: Pikachu nummer 3!
Spoiler: De nieuwe Pokémon uit de eieren. Pichu 5km Egg 25 caddies evolves to Pikachu Togepi 5km Egg 50 candies evolves to Togetic Kleffe 2km Egg 25 candies evolves to Clefairy Magby 10km Egg 25 candies evolves to Magmar Igglybuff 2km Egg 25 candies evolves to Jigglypuff Elekidn 10km Egg 25 candies evolves to Electabuzz Smoochum 10km Egg 25 candies evolves to Jynx
Pokedex gaat nu tot een totaal van 177 Pokemon. Weet niet hoeveel gen 2 Pokemon er nu al confirmed zijn, geloof 7 Wel een beetje gierig om ze enkel via het hatchen van eieren te kunnen krijgen.
Idd, ik had gehoopt dat gen 2 in een keer uitgerold zou worden, maar dat gaat nog een jaartje duren zo ben ik bang.
Nou lukt me niet om een schermprintje vanaf mijn telefoon hier te plaatsen. Maar heb net een pikachu gevangen met kerstmuts
Leuk om te lezen dat er nog meer mensen Pokemon Go spelen! Ik ben eigenlijk wel benieuwd of hoe vaak jullie bepaalde soorten Pokemons zien/vangen. Ik ga gemakshalve even niet uit van speciale events. Heel vaak: Weedle, Pidgey, Rattata Vaak: Caterpie, Spearow, Zubat, Paras, Venonat, Meowth, Krabby, Eevee Regelmatig: Pidgeotto, Raticate, Ekans, Nidoran (female), Nidoran (male), Jigglypuff, Psyduck, Poliwag, Gastly, Drowzee, Horsea, Goldeen, Staryu, Mr. Mime, Magicarp Af en toe: Metapod, Kakuna, Pidgeot, Fearow, Pikachu, Golbat, Oddish, Venomoth, Mankey, Growlithe, Abra, Bellsprout, Tentacool, Slowpoke, Magnemite, Seel, Shellder, Hypno, Jynx Zelden: Butterfree, Beedrill, Squirtle, Sandshrew, Gloom, Parasect, Golduck, Poliwhirl, Machop, Weepinbell, Tentacruel, Geodude, Haunter, Kingler, Voltorb, Exeggcute, Koffing, Electabuzz, Ditto Heel zelden: Bulbasaur, Charmander, Wartortle, Nidorina, Nidorino, Vulpix, Wigglytuff, Kadabra, Machoke, Ponyta, Slowbro, Magneton, Dewgong, Cloyster, Gengar, Onyx, Cubone, Weezing, Rhyhorn, Seadra, Seaking, Starmie, Scyther, Porygon, Omanyte, Kabuto, Dratini Nooit: Ivysaur, Venusaur, Charmeleon, Charizard, Blastoise, Arbok, Raichu, Sandslash, Nidoqueen, Nidoking, Clefairy, Clefable, Ninetails, Vileplume, Diglett, Dugtrio, Persian, Primeape, Arcanine, Poliwrath, Alakazam, Machamp, Victreebel, Graveler, Golem, Rapidash, Farfetch’d, Doduo, Dodrio, Grimer, Muk, Electrode, Exeggutor, Marowak, Hitmonlee, Hitmonchan, Lickytung, Rhydon, Chansey, Tangela, Kangaskhan, Magmar, Pinsir, Tauros, Garyados, Lapras, Vaporeon, Jolteon, Flareon, Omastar, Kabutops, Aerodactyl, Snorlax, Dragonair, Dragonite Wijkt het overzicht af van jullie ervaringen?
Als welke pokémon was Ditto vermomd? Man, ik ben zó veel Pidgeys aan het vangen in de hoop dat het een Ditto is. Nooit succes. Daarentegen staat de kerst-Pikachu teller inmiddels op 8.
Haha, ik ben ook gelijk gestopt met al die Pidgeys vangen toen ik eindelijk mijn Ditto had. Had voor deze update maar één Pikachu.. Teller staat inmiddels op vijf.
Omg, @Killamonkey, post jij nou ook al zo'n cliffhanger? Tell us, welke pokémon ving je die Ditto werd?