Wat wel grappig is dat niemand eigenlijk van elkaar weet hoe snel/goed de set up van de concurentie is bij aanvang eerste race.
Ook even eerste echte meters gezet rempuntje voor bocht 12 is echt wel even zoeken. Of is er iemand de leukste thuis en heeft die er al af gereden
Niet de snelste set up/tune, maar wel lekker relaxed alles binnen de lijntjes en de achterkant breekt ook niet zo vaak uit. Het rondje ziet er saai uit zonder spectakel in het rijgedrag/stijl. Ik hoop dat ik daardoor de kans op een ongecontroleerde spin wat minder maak en daarmij mijn kansen op een podium vergroot.
1:42-143 als ik afga van de timer onderin beeld. Netjes hoor, ook de lijnen zijn clean. Ik hoop zondag mijn eerste ronden te rijden en aan een tune te beginnen, heb dit weekend weer 2 dagen feest, dus zal wel tegenvallen hoe snel ik ben zondag
Wie van jullie wil nu #7? Mijn rekeningnummer heb ik jullie via de PM gestuurd, steekpenningen boven de 50,- worden pas serieus genomen.
Met die tijden ga je het niet redden zondag Mijn tune is goed genoeg hoop ik. Kan deze week niet meer rijden tot aan zondagavond dus mijn tune en trainingschema zit er alweer op
ik ben blij als ik uberhaupt in de top 5 kan rijden deze cup. Heb mijn nieuwe programeerbare motormanagement systeem binnen voor mijn paarse Volvo, dus alle tuningsuurtjes gaan deze weken in mijn Volvo zitten, inplaats van een digitaal frans kuthok
Bij dezen nog mijn compliment voor Kimii's Azure-vervangingsresultaat-idee. Vind het een heel leuke en inventieve toevoeging.
Ik wou eerst de kwalificatie op die baan laten plaats vinden, maar aangezien ik bewust de circuits zo laat bekend maakte, vond ik het een beetje oneerlijk om iedereen 2 banen in een week te laten oefenen. Als iemand nog ooit een inventief idee heeft voor een cup/regel, stuur gerust in een PB of op het forum!
Oh euh, sorry chef, druk druk druk. Maar natuurlijk doe ik mee! Als AMD fanboy wil ik wel starten met nummer 7, lekker bij Wiethok in het team! Groetjens