1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] PES 2017

Discussie in 'Games' gestart door Molly, 26 jul 2016.

  1. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570
    Eens, maar in de Posts staat nergens dat ze stoppen met pes op de ps4, enkel met de oude consoles.
    Het zou ook erg raar zijn aangezien Pes het beste verkoopt op de ps4 meer dan zowel x1 en pc, daarboven zie je ook de verkoopcijfers van de pc die eigenlijk gewoon niet goed zijn.

    Ik zou juist denken dat ze eigenlijk stoppen met de pc versie.
     
  2. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Ja, dat was mijn eerste reactie ook :)
     
  3. Zumpelvelder

    Zumpelvelder Active Member

    Berichten:
    1.689
    Leuk Bevonden:
    618
    Dat wordt de geupgrade Xbox One die krachtig genoeg zou moeten zijn voor o.a. 4K gaming. Zeg maar de tegenhanger van de PS4 Pro alleen dan weer een heel stuk krachtiger!

    PS4, PS4 Pro, Xbox One, Xbox Scorpio en een goede PC versie? Gaat Konami never-nooit lukken! :+
    (wie weet misschien ook nog een Nintendo Switch versie erbij?)

    Op de manier hoe ze nu met de PC versie om gaan is het ook maar beter om ermee te stoppen ja. Ook al ben ik ervan overtuigd dat wanneer de PC versie min. gelijk zou zijn aan de PS4 versie dat de verkoopaantallen zeker niet zouden tegenvallen.
     
  4. Niels_x360

    Niels_x360 Active Member

    Berichten:
    969
    Leuk Bevonden:
    177
    dat zou wel echt helemaal crap zijn zeg jemig..
     
  5. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570
    Konami gaat ook niet de PS4 versie droppen of de X1, het staat ook nergens in de posts dat ze dat gaan doen of een gerucht die dat wel beweert.
    Enkel dat de pc versie beter moet worden.
     
  6. Niels_x360

    Niels_x360 Active Member

    Berichten:
    969
    Leuk Bevonden:
    177

    het zou wel echt zo een enorme onzin zijn net nu PES eindelijk lekker speelt en zelfs online soepel loopt meestal dan en je ook vaak redelijke gasten tegenkomt die niet alleen maar lopen te kutten enige jammere aan online is dat ze allemaal real of barca boys zijn xd
     
    Mallakai vindt dit leuk.
  7. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Volgens berichten die ik van Engels-taligen op buitenlandse PES_forums hoor, zijn er nog zat die de verbindingen verknoeien.
    Mogelijk omdat ze zelf een slechte verbinding hebben. Anders gezegd denk ik dat het vooral goed gaat als je tegen andere Nederlanders speelt, want wij hebben hier bijna zonder uitzondering goede verbinding.
     
  8. Niels_x360

    Niels_x360 Active Member

    Berichten:
    969
    Leuk Bevonden:
    177
    mwa valt mee ik moet zeggen dat ik er maar af en toe last van heb maar dan is de verbinding ook echt heel kut andere jammere is al die fappers die met real en barca enzo continu spelen terwijl ik altijd met mindere teams speel speelde net tegen real terwijl ik feyenoord was won uiteindelijk 0-4 omdat hij wegging haha
     
  9. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.558
    Hah tuurlijk gaat Konami de console versies niet droppen. :')
     
  10. Niels_x360

    Niels_x360 Active Member

    Berichten:
    969
    Leuk Bevonden:
    177
    mochten er nog mensen een potje willen doen online op de xbox one kan je me toevoegen;)
     
  11. bomptonking

    bomptonking Active Member

    Berichten:
    14
    Leuk Bevonden:
    6
    Kan iemand mij misschien vertellen of er in de huidige versie van PES 2017 (met updates) voor de Xbox One officiƫle shirts van FC Twente zitten? In de retail versie zat dit in het begin namelijk niet. Bvd
     
  12. Niels_x360

    Niels_x360 Active Member

    Berichten:
    969
    Leuk Bevonden:
    177
    jawel de eredivisie klopt helemaal naam shirt logo enz
     
  13. rubenpol007

    rubenpol007 Active Member

    Berichten:
    636
    Leuk Bevonden:
    72
    Heerlijk spel! Zo jammer dat je op de Xbox one geen patch kan uitvoeren voor shirts etc..
     
  14. Niels_x360

    Niels_x360 Active Member

    Berichten:
    969
    Leuk Bevonden:
    177

    Mee eens dat ze dat maar fixxen vanuit ms dat je een OF kan droppen en je spel is compleet 100x beter als FIFA
     
    rubenpol007 vindt dit leuk.
  15. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.756
    Leuk Bevonden:
    2.012
    Oei, knuckleballetje met Suarez... <3<3<3:9
     
  16. inoway

    inoway Questing

    Berichten:
    1.624
    Leuk Bevonden:
    129
    0-1 achter. Laatste kwartier full attack. 85e minuut lukt het dan toch met een fraaie uitgespeelde aanval

     
    rubenpol007 en Tyrant vinden dit leuk.
  17. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    @maxqubit , heb jij die movie zelf opgenomen? Ik ben benieuwd hoe jij de camera hebt staan...
     
  18. Garrett

    Garrett Active Member

    Berichten:
    964
    Leuk Bevonden:
    8.739
    [​IMG]

    Lol, ook een paar keer online gespeeld. Wat blijft dat toch vreselijk... (vind ik dan he)

    Vind een offline Career Mode/Master League Mode echt geweldig, met het slechtste team onderaan beginnen. Maar waar PES2017 wel goede gameplay heeft, verpesten ze het echt door alle bestaande voetballers weer terug te laten komen als 16-jarigen, kan me daar echt aan ergeren. Fifa Career Mode doet dat weer beter geloof ik, maar vind die gameplay weer niets. Beide partijen sleutelen echt totaal niet meer aan die offline modi, enkel nog dat Online-geldkoe-myclub-myteam-spelerspakjeskopen rotzooi onzin. Snap het wel maar, manman wat zonde. 2k doet hetzelfde met NBA2K, enkel nog virtual currency proberen aan te smeren na de initiele aanschaf van 60 euro.

    Kut trend


    Is dat niet de standaard replay(modus) die je na de wedstrijd krijgt?
     
  19. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.756
    Leuk Bevonden:
    2.012
    Is klote idd. Zie je een oude vent met rimpels en stoppelbaard als 16 jarig talentvol knulletje in je jeugdopleiding(!) Bij Barca heb ik bijvoorbeeld Totti in de jeugd rondlopen.

    Ik heb liever dat ze die classic spelers toevoegen, dus Cocu, Bommel, etc etc. Die zitten nu alleen in My Club, maar ja, dat speel ik nooit.
     
  20. Garrett

    Garrett Active Member

    Berichten:
    964
    Leuk Bevonden:
    8.739
    Zeker als je met een team uit de onderste regionen speelt valt het op. Doe je heel het jaar je best om 2 spelers met OVR 70 oid te kopen, komt in de winterstop 16-jarige Totti erbij met OVR al op 74. Binnen 2 jaar is het al een wereldster. Dus ik bied ze nooit een contract aan maar toch poppen ze overal in je game op. Dit moet toch niet zo moeilijk op te lossen zijn, met een 'random generator'. Dat mensen zelf kunnen kiezen voor reincarnatie of ombekende spelers. Bah. Maargoed ik val in herhaling merk ik
     

Deel Deze Pagina