PCARS RMTC - Renault Megane V6 Trophy Cup

Discussie in 'XBW Racing' gestart door Kimi NL, 28 nov 2016.

?

Opzet van RMTC V6

Peiling gesloten op 8 dec 2016.
  1. Tuning AAN - Schade AAN - Safetycar AAN

4 stem(men)
    28,6%
  2. Tuning AAN - Schade AAN - Safetycar UIT

4 stem(men)
    28,6%
  3. Tuning AAN - Schade UIT - Safetycar AAN

1 stem(men)
    7,1%
  4. Tuning AAN - Schade UIT - Safetycar UIT

5 stem(men)
    35,7%
  1. Dave 130R

Dave 130R Active Member

Leuk Bevonden:
    133
    Lijkt mij niet of is het hier niet "wie het eerst komt wie het eerst maalt"?

2. Dex

Dex ¿ʇɟıן uǝʌǝ noʎ op

Leuk Bevonden:
    870
    AMD fanboys... bestaan die?

3. Kimi NL

Kimi NL It's the first page of the second chapter!

Leuk Bevonden:
    3.360
    Blijkbaar, raar volk.

In principe heb je gelijk, maar dan moet ik @Crookk Teleurstellen EN @svennies. Wie denk je dat ik ben? de fucking terminator ofzo? Ik kan dat niet!
    ik ben ook maar een gevoelige jongen, met gevoel en emoties en dingen die ik voel. Ik moet deze mannen elk weekend weer in de oren praten, en zij bij mij. Wij hebben een band, een connectie, een ding. Wij zijn Bro's, en Bro's before Renaults..

Jij hebt #7 Dave hoor, de rest moet een ander nummer kiezen

Rossi46, HRT WietHoK NL en Dave 130R vinden dit leuk.
  4. Dave 130R

Dave 130R Active Member

Leuk Bevonden:
    133
    We zijn stiekem allemaal AMD fanboys met onze consoles.

5. ColdzeroNL

ColdzeroNL Thrustmast TX Leather Edition

Leuk Bevonden:
    1.151
    Ik ga eerst even koken (met westmalle triple) en dan kijken of ik onder de 1.41.8 kan komen. Ik weet niet of er nog snellere mensen zijn maar ik geloof dat het best close kan worden zondag.

6. Crookk

Crookk Active Member

Leuk Bevonden:
    189
    Gast, werk de openingspost dan eens een keertje bij. Hoe kan ik nou kiezen als ik niet weet wat er vrij is.

7. Kimi NL

Kimi NL It's the first page of the second chapter!

Leuk Bevonden:
    3.360
    Nee

B Tender vindt dit leuk.
  8. Beltoni

Beltoni GT: Beltoon

Leuk Bevonden:
    1.117
    Ik maar denken dat de BMW een kutauto was. Voor deze Renault mogen ze van mij wel een kutmuseum maken...

Kimi NL en Dave 130R vinden dit leuk.
  9. Crookk

Crookk Active Member

Leuk Bevonden:
    189
    Geef me dan maar één van die OverclockersUK wagens, 14 of 15. Of heeft iemand anders daar óók al dibs op? Kom jij dan bij mij Sven, gaan wij met onze dikke Overclocks rondjes draaien om die AMD figuren.

10. Dave 130R

Dave 130R Active Member

Leuk Bevonden:
    133
    Bij mij zal het weinig moeite kosten, maar uh wat kunnen wij er aan doen?

En BTW give Kimi a break, vind dat hij het super doet met de organisatie, ik doe 't 'm niet na.

Crookk vindt dit leuk.
  11. Crookk

Crookk Active Member

Leuk Bevonden:
    189
    Haha Dave wat ben je ook een goeie kerel hè! Dit is gewoon hoe Kimi en ik na al die races met elkaar praten, een beetje trash-talken en een beetje rivaliteit opstoken op het forum :thumbs:. Ik vind Kimi een topvent en ben blij met z'n organisatie maar dat weet ie volgens mij best wel (sorry als mijn comment onaardig overkwam), en ik ben ook heus niet pissig om dat jij een livery hebt gekozen die me na 1 minuut het meeste aansprak omdat ie toevallig snel voorbij kwam in het filmpje ;). Gewoon lekker een grote muil op het forum en dan in de race weer lekker samen ons spelletje spelen! :D

Laatst bewerkt: 16 dec 2016
    Dave 130R vindt dit leuk.
  12. Dave 130R

Dave 130R Active Member

Leuk Bevonden:
    133
    Hahaha, nou ik zal me er niet meer mee bemoeien.

Fight!!!!

13. Crookk

Crookk Active Member

Leuk Bevonden:
    189
    Hahahah ik heb net ook even m'n eerste paar rondjes gereden en deze auto is gewoon de BMW on steroids! Onderstuur in de langzame bochten en een wiebelige achterkant bij het uitaccelereren. Heb echt het gevoel dat iemand er even wat bredere bandjes onder had moeten zetten. Maar tenminste gebeurt er hier wat spannends als je op het gaspedaal drukt en lijken de gebruikte remmen niet rechtstreeks uit de straatversie van de auto te komen. Met een beetje tuning is ie vast wel wat te temmen.
    Hoop dat ik er zondag bij kan zijn, heb wat familieverplichtingen :F: maar eens kijken hoe dat loopt.

14. B Tender

B Tender Robot Unicorn

Leuk Bevonden:
    1.905
    Wat voor tijden heb je ongeveer nodig om rond plaats 3/4/5 mee te hobbelen denken jullie?

Gemiddelde rondjes van ong 1:42.2 (met uitschieters naar 1:41), of zou je het daar nog niet mee redden?

15. Beltoni

Leuk Bevonden:
    1.117
    Heb zojuist mijn 7e tune gebruikt. Deze rijdt nog wel aardig maar in bepaalde bochten is iets te vroeg/veel gas en je staat achterstevoren. Zeker niet vergevingsgezind dit wagentje. Houd er wel van om lekker om het gas te trappen maar dat zit er deze Cup helaas weer niet in.

Daarna even kort met de Z4 op Watkins Glen Short gereden. Dan is het toch wel een erg lekker spelletje. Gelijk alle frustratie weg.

Ik rijd gemiddeld 2:10 met soms een uitschieter naar 1:43 hoog dus je rijdt in ieder geval voor mij.

Bedenk me net dat ik mijn radiator nog moet afplakken. Dat scheelt altijd wel een seconde op zo'n lange baan.

16. B Tender

B Tender Robot Unicorn

Leuk Bevonden:
    1.905
    Ik heb de Nurburgring WR-tune (of zo heet hij ongeveer) van die tune-website als basis gebruikt en ben van daaruit gaan tweaken.

17. ColdzeroNL

ColdzeroNL Thrustmast TX Leather Edition

Leuk Bevonden:
    1.151
    ik heb niet vaak achterste voren gestaan maar heb mijn snelste tijd met TCS gereden.

18. Dex

Dex ¿ʇɟıן uǝʌǝ noʎ op

Leuk Bevonden:
    870
    Ik weet niet of mijn eigen tijden 'top' zijn, maar daarmee rijd je wel achter mij aan :+ Ik ga alleen niks zeggen voordat Loyall en consorten zich extra gemotiveerd voelen hun setup verder te tweaken :9

Ben zelf gewoon vanaf default setup gaan tunen en heb relatief weinig aangepast. Wel fijn dat de dingen die ik anders wou hebben gelijk effect hadden. Dat stukje realisme miste ik in de RUF en maken het tunen wel een stuk leuker. Ben heel erg benieuwd naar zondag.

B Tender vindt dit leuk.
  19. Beltoni

Leuk Bevonden:
    1.117
    Geen idee hoe die met TCS rijdt maar aangezien we de Cup zonder rijden heeft het ook niet zoveel zin om dat te proberen.

Die heb ik volgens mij ook al gebruikt, toen had ik na 3 rondjes geen banden meer over.

20. Racerblade01

Racerblade01 Active Member

Leuk Bevonden:
    1.046
    TCS mag gewoon aan.

Deel Deze Pagina