Dat blijft ruk, en de reden waarom ik Quickplay dus nog steeds met plezier speel, dan heb je dat gezeik niet zo... Maar volgens mij worden de Leavers nu wel weer opgevuld, toch? Volgens mij heb ik dat al een paar keer gehad.
ja kan aan het eind van een potje nu ook kiezen of je met het huidige team verder wilt. ok heb je niets aan voor leavers tijdens een potje. maar als je een fijn team heb kan je wel bij elkaar blijven. voegt season nog iets toe? meer xp ofzo?
Ja klopt zag het.. paar keer gedrukt op die optie, vaak koos alleen de random die er niks van snapte ook voor die optie Maargoed hoe frustrerend het soms ook is, het blijft vermakelijk Seasons is niet meer xp. Het is gewoon een ranked versie van quickplay. Mensen spelen over het algemeen wat serieuzer, als je een wat hogere ranking hebt en tegen hogere ranks speelt, merk je dat je echt aan de bak moet. Samenwerken wordt "nog" belangrijker evenals de team balans. Mensen sombra al onder de knie? Ik zelf heb nog niet met dr gespeeld. Morgen maar eens proberen in quick play. Durfde het in seasons niet aan
Ik vind sombra supervet. Teleport op een healthpak gooien, achter de linie gaan met je invisible, effe mayhem zaaien en terug teleporten. Heerlijk. Oh en healthpacks hacken!!
Vind die sombra ook wel geinig, maar gaat niet bij mijn favo characters horen. Vandaag even wat arcade modes geprobeerd. Zitten hele leuke bij zeg, goede toevoeging op de fullgame.
Al weer een paar dagen volop aan het spelen. En dan te bedenken dat ik de game misschien wilde verkopen, zoooooo blij dat ik het uit bleef stellen. Wat is deze game toch heerlijk.
Niet doen ook dit is zo'n Easy to pick up en hard to master game die constante updates blijft krijgen. Je kan dus maanden wegblijven van de game en vervolgens weer oppakken. Ideaal toch? Ik wou dat meer spellen dit hadden om eerlijk te zijn.
Nondeknetters.. net 3 potten op rij in ranked gewonnen en die waren me intens. Gewoon 3x op de valreep de overwinning binnen gesleept. Mn vriendin hoorde me op zolder schreeuwen Zulke gebalanceerde potjes kom ik jammer genoeg te weinig tegen. Maar deze 3 maken dat dan weer ruimschoots goed Btw: worden er met overwatch clanwars ofzo gespeeld? Lijkt me wel wat namelijk met en vast groepje