Algemeen XBWRacing klets topic

Discussie in 'XBW Racing' gestart door Flavourlicious, 7 mrt 2013.

1. ColdzeroNL

ColdzeroNL Thrustmast TX Leather Edition

Leuk Bevonden:
    1.151
    dan moet je die GTR ook even bekijken die schakelt 2x terug en accelereert dan toch een partij hard.

B Tender vindt dit leuk.
  2. Dex

Dex ¿ʇɟıן uǝʌǝ noʎ op

Leuk Bevonden:
    870
  3. Rossi46

Rossi46 XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

Leuk Bevonden:
    1.159
    Zodra Assetto cupwaardig is, komt die game er bij mij wel. Zo niet, dan niet. Jammer dan. Hadden ze maar beter na moeten denken bij wat de gamer met de game wil doen. Ik haal meer plezier uit competitief racen met een super leuke groep, dan random wat racen. Ook al is de game zelf beter.

Kimi NL vindt dit leuk.
  4. Kimi NL

Kimi NL It's the first page of the second chapter!

Leuk Bevonden:
    3.360
    Niks aan toe te voegen

5. Racerblade01

Racerblade01 Active Member

Leuk Bevonden:
    1.046
    Jammer dat het voor veel van jullie alleen maar competitief zijn is en meer niet. Oh well, jullie verlies. Ik vermaak me wel met mijn vlammenwerper.

GoldPwnageNL, Rossi46 en HRT WietHoK NL vinden dit leuk.
  6. HRT WietHoK NL

HRT WietHoK NL Puff The Green Stuff.. GT WeedFlaminRacer

Leuk Bevonden:
    608
    Heb vandaag nog via fb gevraagd hoe het er voor staat met de privelobby's..
    Kreeg als antwoord dat ze heel druk er mee bezig zijn en ze hopen snel duidelijkheid te hebben..
    @Racerblade01 heeft wel gelijk dat het ook zo al een leuke game is om met een groepje te racen zonder cup

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

7. Rossi46

Leuk Bevonden:
    1.159
    Mwah, het is meer iets met prioriteiten. Als ik aan Assetto begin zal ik pCARS moeten laten liggen.

Zat er gisteren toevallig ook al over te denken dat het wellicht niet zo handig is geweest dat ik die Blizzard Mountain expansion voor FH3 heb gekocht. Zit ik weer de hele tijd te racen. Ik doe m'n hele leven al niets anders 8)

8. Kimi NL

Leuk Bevonden:
    3.360
    Is dit een soort collectief, gesponsord door Assetto Corsa, om ons aan een 2 jaar oud spel te helpen?

Noem mij raar, maar ik heb PCars nog geen enkele keer gespeeld zonder reden. De redenen dat ik in mijn eentje Pcars opstart is:
    - Ik zoek een leuke auto/baan combinatie voor een cup
    - Ik ga oefenen voor een cup
    - Ik moet tunen voor een cup
    - Ik wil weten hoeveel ronden ik per baan moet rekenen, voor een cup.

Zonder deze cups, had ik geen Pcars gehad. Hoe leuk ik racegames ook vind, ik speel nooit "Voor de lol" een race.
    Niet in Forza Motorsport, niet in Forza Horizon niet in Pcars. Dus ook niet in Assetto Corsa. Daar heb ik die spellen niet voor.
    Forza reeks vind ik het heerlijk om met auto's te kutten in SP en driften. Ik heb dan op de Mignight races in FH bijna geen enkele SP race gedaan.
    FM6 heb ik enkel de eerste 3 verplichte races gedaan, voor de rest enkel online driften/kutten.
    PCars enkel gespeeld, cupgerelateerd.

Is die expansion nog vet? die paar auto's kunnen mij gestolen worden, maar hoe is de handling van gewone auto's op de sneeuw? met gewone banden?

B Tender vindt dit leuk.
  9. HRT WietHoK NL

HRT WietHoK NL Puff The Green Stuff.. GT WeedFlaminRacer

Leuk Bevonden:
    608
    Tja ieder zijn ding.. Zo haal ik die expansion van fh3 niet omdat 2 tientjes te duur is voor een map waar je met een paar uur klaar mee bent.

10. Flavourlicious

Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

Leuk Bevonden:
    1.409
    Ik ga lekker door met streamen. :p Vanavond de laatste ronde van de Porsche Cup. Onze Arjan Veltens is al kampioen, maar ik vecht nog om P3 met team genoot Kevin Heijnen. Verder gaan we gewoon lekker knallen en driften op Zandvoort. :D

RemcoM, Racerblade01 en Kimi NL vinden dit leuk.
  11. Kimi NL

Leuk Bevonden:
    3.360
    Was nog een spannend einde toen die rode porsche bijna voorbij kwam!

12. Flavourlicious

Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

Leuk Bevonden:
    1.409
    pfff na eendramatisce 2e kwalfiate voor de 2e race een inhaalslag van p18 naar p5 gemaakt. Helaas we battle voor p3 algemeen verloren, maar blijft binnen het team, dus prima. :)

Ooh, en gefeliciteerd @B Tender

13. Surreallistic

Surreallistic Forza!

Leuk Bevonden:
    378
    Vandaag sinds lange tijd weer een de TX aangeslingerd en vooruit, de xbox ook. Ik hoorde echter een constante zoem uit de base komen. Een hoge fluittoon kan ik me nog wel herinneren, en die hoor ik ook gewoon. Kunnen de TX gebruikers aub effe aangeven of die constante zoem normaal is, of heb ik voor de fokking 4e keer een defecte base?

Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk

14. ColdzeroNL

ColdzeroNL Thrustmast TX Leather Edition

Leuk Bevonden:
    1.151
    bij mij zoemt ie omdat de koeling aanstaat dan. Dat is niet een hoge toon maar lagere constante zoem.

15. loyallronin

loyallronin Active Member

Leuk Bevonden:
    606
    Afhankelijk van de firmware, kon je dacht ik de fan/koeling optie auto of geforceerd instellen.
    Het kan zijn dat de koeling op geforceerd staat en dat de fans gelijk al op vol blazen staan.

16. Rossi46

Leuk Bevonden:
    1.159
    Ik weet natuurlijk niet precies wat jij hoort. Wel dat 'ie bij mij tot 2x toe direct na het opstarten meer lawaai maakte dan normaal (en dan bedoel ik niet de koeling die altijd aan staat). Stekker eruit en weer opnieuw opstarten loste dat altijd op. Nu al weer een keer of 6 zonder problemen gereden.

17. Surreallistic

Surreallistic Forza!

Leuk Bevonden:
    378
    De fan is bekend. Dat geeft bij mij een continue hoge fluittoon. Nu heb ik daarnaast een brom/zoem bij de fan. Mn pc staat bij de reparateur, maar volgens mij heb ik recentste firmware. Maar zijn er onder jullie dus meer met 2 verschillende geluiden? Als de fan vol aanstaat, is dat hoorbaar. Na een tijdje zakt het weer terug.

18. f1freaky

f1freaky All (6) Time(s) Champion Forza Motorsport 4

Leuk Bevonden:
    120
    Toch wel leuk als je gedeeld 1e staat van de wereld #jeverwachthetniet

Laatst bewerkt: 18 dec 2016
  19. Surreallistic

Surreallistic Forza!

Leuk Bevonden:
    378
  20. Racerblade01

Racerblade01 Active Member

Leuk Bevonden:
    1.046
    Dat zaaggeluid komt uit je stuur? Zo hoort die niet echt te klinken, nee.

Deel Deze Pagina