1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Final Fantasy XV

Discussie in 'Games' gestart door Yellow 13, 24 nov 2016.

?

Voor welke console ga jij de game kopen?

  1. Xbox One

    11 stem(men)
    40,7%
  2. Playstation 4

    16 stem(men)
    59,3%
  1. xerofox

    xerofox were given today

    Berichten:
    1.263
    Leuk Bevonden:
    63
    Het is de enemy lock knop, hou die ingedrukt. Volgens mij is het de RB knop met de standaard controller setting, weet het niet meer want ik heb een andere setting.
     
    allstyles vindt dit leuk.
  2. allstyles

    allstyles Active Member

    Berichten:
    1.270
    Leuk Bevonden:
    213
    Thanks,... die gebruik ik alleen voor het warpen,.... dusss wat vaker gebruiken :thumbs:
     
  3. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.443
    Leuk Bevonden:
    3.415
    Er is ook een skill om die butler automatisch enemies te laten analyseren. Zit dacht ik onder team support skill tree. Heb die skill al heel snel gepakt.
     
    allstyles vindt dit leuk.
  4. casper018

    casper018 Active Member

    Berichten:
    3.462
    Leuk Bevonden:
    5
    Zit nu in chapter 2, maar ben al n paar x geslacht door zon schip dat boven je vliegt en dan soldaten met geweren dropt...
    hadden jullie dat ook
     
  5. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Dat is echt pure bullshit dat ze het zo hebben aangepakt. Gelukkig dankzij Chocobos kun je veel sneller er naar toe, maar toch.

    Altissia. Mooie grote stad, duidelijk op de map te zien hoe groot ook. In The Witcher 3 bijvoorbeeld kun je vrijwel alles verkennen. Hier? Een klein stukje en een arena en de rest is voor show. =(
     
  6. Yerewn

    Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

    Berichten:
    2.600
    Leuk Bevonden:
    8.657
    Zit er nu zo'n 15 uur in en vermaak me nog prima. Gister grote hunt op een gryffin gedaan, wel irritant als je op hem lockt en dan dat je camera gaar is als hij boven je vliegt.
     
  7. Cliff

    Cliff Active Member

    Berichten:
    1.196
    Leuk Bevonden:
    127
    Zo nu 19uur gespeeld. Lvl 24 en nig steeds in ch3. Wat zijn die chocobos een uitkomst zeg! Ik gebruik die auto eigenlijk helemaal niet meer. En de mp3 speler trouwens ook. Muziek luisteren terwijl je niet in de auto zit. Gister pas gehaald dus moet nog even kijken of het wat is. Ik vind die hunts wel vet gedaan hoor. Die dead eye fight. Leuke opzet naar het gevecht toe. Alleen jammer genoeg het gevecht vrij simpel. Vanavond weer tijd om wat verder te spelen ^^
     
  8. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    FFXV's future updates adjust chapters, add cutscenes, add playable characters, more

    Thank you for playing Final Fantasy XV. Final Fantasy XV was able to achieve an amazing accomplishment, shipping 5 million copies worldwide on the release day. I would like to express my gratitude for everyone that has purchased it.

    Currently I have heard many players around the world enjoying themselves. Players are pleased to be enjoying this new Final Fantasy, as well as the staff, we are really happy.
    We’ve promised before launching the game that Final Fantasy needed to be complete before it was released. We will continue to update and we are planning to provide a more rich gaming experience to all players around the world. As a gratitude for exceeding 5 million copies, I’ve decided to strengthen the update plan considerably beyond the original plan and inform you of a concrete road map.

    These are updates to make the Final Fantasy XV gaming experience more rich, and for longer playability, updates based on requests from players after the release, and in addition to DLC development reported previously. They will be given for free for the short term, mid-term, and long-term.

    Final Fantasy XV Update Roadmap

    Short-term goals
    First, we will update the experience of Chapter 13’s gameplay. For that reason, we are undertaking many enhancements such as increasing the power of the ring’s magic. We will inform you of the details of updated content at a later time.

    Mid-term goals
    Updating the production of the second half of the game, further enhancing the experience of the story. For example, we are planning to add event scenes where “What happened to Ravus?” was from. In addition to the event scenes, voice responses and localization work to all languages will occur so we will work firmly on this as a mid-term goal. Details of the plan will be announced once it’s decided.

    Long-term goals
    We will make it possible to use important characters that appeared in the main game as playable characters. We will also consider adding an avatar system to create original characters. In addition to this, we will continue to actively update so that various players can enjoy Final Fantasy XV for a long time.

    Others
    After clearing the game, you can carry your progress into a New Game. Finishing it at a low level, an invincible suit, we will offer various items that extend the range of play. Fonts displayed can be enlarged for easier reading.
    For the already announced DLC, it is planned to be released as originally intended.

    FFXV Holiday Pack
    FFXV Booster Pack
    FFXV Episode Gladiolus
    FFXV Episode Ignis
    FFXV Episode Prompto
    FFXV Online Expansion Pack: Companion

    On behalf of the staff and all players around the world, we hope you will enjoy Final Fantasy XV even more. Thank you for your continued support for Final Fantasy XV and the Final Fantasy series.

    FFXV Director Hajime Tabata

    ------------------------------

     
  9. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.443
    Leuk Bevonden:
    3.415
  10. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Las het net ook. Ik wacht dus nog wel ff met aanschaffen/spelen :)
     
  11. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    Vraag. Net begonnen maar krijg je veel AP. want er zitten een hoop keuzes bij zeg!
     
  12. Yerewn

    Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

    Berichten:
    2.600
    Leuk Bevonden:
    8.657
    Hangt van je keuzes af. Ik zou investeren in de skill dat je AP krijgt wanneer je kampeert, lang in de auto zit, en lang op een chocobo rijdt. Dit ga je vaak doen namelijk. Later kan je nog investeren in dat wanneer je magic gebruikt je AP krijgt. En bij kamperen kan je ook kiezen om te trainen, als je wint krijg je 5AP
     
  13. casper018

    casper018 Active Member

    Berichten:
    3.462
    Leuk Bevonden:
    5
    Iemand wat tips voor de combat?

    verlies redelijk veel, en enige wat je volgens mij zover ik weet kan doen.. rondje ingedrukt houde, afentoe blokken, oms een move met t team...
     
  14. Yerewn

    Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

    Berichten:
    2.600
    Leuk Bevonden:
    8.657
    Ik scan alles in wait mode. Dan switch ik naar wapens die het meeste schade aanrichten. Als de (sterk) vijand gevoelig is voor magie dan probeer ik dat zsm te doen als er nog geen members omheen staan. Veel warpstrikes, en ook naar safe points warpen. Ik doe na een warpstrike zo'n 4 aanvallen, dan block ik en warp ik weer weg.
     
  15. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570
    Vandaag een aantal uurtjes in Final Fantasy gedoken (is ook mijn eerste FF) en ik vermaak me prima met de game!
    De hoofdpersonen vond ik in het begon nogal weird, maar op een gegeven moment ga je ze steeds meer waarderen, de gesprekken onderling zijn wel grappig en de band onderling is zeker tof.
    Alleen die npc in die hele wereld zijn maar gaar hoor.

    Ben nu in chapter 3 en de missies zijn goed te pruimen net als het verhaal.
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  16. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570
    Nu bij chapter 3, maar moet zeggen dat de sidemissions al erg leuk zijn om te doen, en verbaas me echt hoe mooi de wereld is.
    De monsters etc die je tegenkomt in de game zien er ook onwijs tof uit.

    Gisteren op weg naar een dungeon, maar onderweg kwam ik een gigantische slang tegen, level 53.. dikke nope! kom daar wel later terug in het spel :)
     
  17. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Tweedehands ff op de kop getikt. In januari maar ergens aan beginnen. Hoop wel dat de patch dan al is geweest, gezien die toch best wat verbeteringen biedt!
     
  18. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.282
    Leuk Bevonden:
    344
    Ik begreep elders, dat het ook wel handig is om naar de film Kingsglaive te gaan kijken, voordat je met dit spel begint. Zou een deel van het verhaal in de film verwerkt zijn, dus draagt iets bij aan de totale ervaring.

     
    Mallakai vindt dit leuk.
  19. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.443
    Leuk Bevonden:
    3.415
    Klopt, het helpt. Vreemde keuze om een gedeelte van het verhaal alleen uit de doeken te doen in een film. Natuurlijk een slimme truc om extra geld te verdienen. Maar goed, genoeg (illegale) online streams om de film te bekijken. Ga alleen niet zeggen waar. ;)
     
  20. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Flauw ;)
     

Deel Deze Pagina