Sinds ik de patch heb geïnstalleerd heb ik te maken met hele slechte hit detectie. Ik heb soms het gevoel dat ik door mensen heen schiet. Ligt dit aan mijn connectie of hebben meer mensen hier last van?
Gameclip opnemen op je xbox, vervolgens naar xboxdvr.com of xboxclips.com gaan en daar je gamertag invoeren. Juiste filmpje aanklikken en op create gif klikken Ik heb trouwens sinds de patch veel langere laadtijden. Ik had laatst een externe harddisk gekocht waardoor mijn laadtijden zeer kort zijn geworden, ik zat steeds als een van de eerste in de volgende pot, waardoor ik ook steeds gewoon toegang had tot een vehicle aan het begin van de match. Nu kom ik steeds weer als een van de laatste in de server. Hebben anderen hier ook last van?
Wel een erg vroege teaser gezien de eerste DLC pas in maart komt de gun die die ziet: https://en.wikipedia.org/wiki/Chauchat
Ik zie vanochtend deze beelden en met de woorden "never stop moving" nog vers in het geheugen start ik Operations op... Kom vervolgens in een pot op Empire's Edge terecht en gelijk bij mijn spawn maak ik een kill terwijl de sector was overgenomen. Ging allemaal vrij snel, moest mijzelf dus even oriënteren waar ik überhaupt zat op de map. Wat denk je. Juist ik stop met lopen, sta wat rond te turen en BAM. Sniped!
Op de PC heel af en toe dat ik een vrij lange tijd naar een zwart scherm zit te kijken wanneer de 'loading' eigenlijk al klaar is/zou moeten zijn. Maar al met al ervaar ik het vooralsnog niet als hinderlijk...
Volgens mij is het geen probleem met het inladen van de data maar meer met het verbinden met de server wat soms voor een lang 'loading' screen zorgt...
Het heeft ook wel te maken volgensmij met je hardware. Die externe HDD met usb3.0 is sneller dan de interne HDD. Ik merkte echt dat m'n laadtijden korter waren met die externe.