Precies. Battlefield is all about weten wat de afstand is waarin een wapen het best functioneert en wat de pro's en cons van het wapen zijn en daar rekening mee houden
Als scout ga ik ook echt van afstand scouten. Ga dan niet de confrontatie aan natuurlijk. Dus denk dan dat de Russian voldoet. Als medic ben ik best behouden, ren er niet op af maar blijf vooral healen. Ben over het algemeen sowieso een rustige knaller (kogel voor kogel) en geen sprayking. Daarom hou ik zo van de wapens van de medic, daar gaat dat erg goed mee. Ik speel dus ook amper assault en support omdat dat meer de automatische geweren zijn en ik de recoil niet goed weet tegen te gaan.
Ja en nee. Verschil zit hem in de afstanden die jij tot jouw beschikking hebt in deze game. Dat is vaak een stuk verder weg dan in andere games dus kan jij jezelf ook beter positioneren zodat jij in het voordeel bent.
De Mondragon Storm vind ik ideaal. Fijn voor op afstand 'kogel voor kogel, maar ook dichtbij staat ie z'n mannetje.
Beter doen ze dat bayonetchargen van voren counterbaar maken zoals bij BF4. Veel mensen doen idd van dit soort irritante panic charges.
Ja, of in ieder geval er voor zorgen dat iemand die 2m van je af is niet ineens zijn charge kan activeren, want dat is echt broken vind ik. Maar zal wel niet gebeuren denk ik. Sowieso mogen er nog steeds wel een hoop dingen aangepast worden, zoals meer bulletdrop bij snipers en minder heftige aim assist.
Aim assist als je stil staat (zoals in de gif) hebben ze al wel aangepast. Is nog steeds wel redelijk aanwezig maar niet meer zo erg als bij launch
Denk ga een potje spelen. Krijg de melding all servers are currently at capacity. Wut? Edit: Na een paar keer proberen kwam ik erin.