Afgelopen vrijdag mijn 10 jaar oude wheelstand kaduk....mocht ook wel eens een keertje, ik eindelijk mijn vrouw zover dat een playseat challenge geaccepteerd werd in huis, yeah dan later nog een butkicker erop en gassen......(nog een lange weg te gaan voordat er een echte race simulator komt, maar toch dit is een begin). Ik naar Marco van MardoMedia
https://www.mardomedia.nl/ waar ik al vaker mijn spullen vandaan haal, bleek alle playseat challenges uitverkocht.....er stond nog wel een demo van 3 dagen oud. Ik mocht die meenemen. Daar alles losgekoppeld van stuur en pedalen en ik Happy naar huis. Dochterlief nam meteen plaats in deze fauteuil..........
Wat bleek 's avonds, ik kreeg de stoel in combinatie met mijn stuur en TV niet juist uitgelijnd waardoor ik niet lekker kon rijden. 's Avonds gemaild en 's ochtends terug naar Almere en daar alles zonder probleem weer omgeruild voor een nieuwe Wheelstand, nu met TH8A shifter en extra stand voor deze. Ik weer helemaal blij. Mijn oudste zoontje 's zaterdags ook meegenomen heeft de hele ochtend (in het nieuwe testcentre) in diverse simulatoren mogen racen,....watertanden...Ik maak niet vaak reclame, maar dit is top zaak, kan ik echt aanraden. (Kennis, snelle levering en goede klantenservice/aftersales)
Rens krijgt nog wat aanwijzingen van Marco...
en mijn nieuwe cockpit......, maar waar ik nu die buttkicker moet monteren???
Klik om te vergroten...