1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Battlefield 1

Discussie in 'Games' gestart door Ypuh, 14 dec 2015.

  1. Zumpelvelder

    Zumpelvelder Active Member

    Berichten:
    1.689
    Leuk Bevonden:
    618
    Lijken wel veel serverproblemen te zijn sinds de laatste week ozo... :eek:
     
  2. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Raar rond de kerstperiode :+
     
  3. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Heren, heb een elite controller gekregen voor kerst. Iemand hier toevallig een sweet present voor dat ding? Langere sticks er op gezet? Ik hoor het graag!


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
     
  4. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Selbstlader M1916 optical <3. Samen met m'n broer en een maat van me drie rondes operations gedaan. Inmiddels 21 en medic is by far m'n favoriet, zowel het wapen als de mogelijkheid tot healen. Bovenstaand wapen is sterk en accuraat, zowel voor dichtbij als mid-lange afstand. Nog nooit boven 8k uitgekomen met punten, vanavond 3x 12k+. Met vrienden in 1 squad maakt het spel niet 10x maar 100x toffer.
     
  5. Kimi NL

    Kimi NL It's the first page of the second chapter!

    Berichten:
    2.144
    Leuk Bevonden:
    3.360
    Dit weekend voor het eerst fatsoenlijk tijd gehad om voor Medals te gaan. Heb er nu 1 gehaald en gisteravond op 2/3 van de Melee medal blijven steken (ik moet nu 3 melee kills in 1 leven krijgen). Meerdere keren 2 kills gehaald en dan wordt je neergeschoten :confused:

    Voor het halen van de Melee medal is TDM spelen wel een must.

    Paar hoogtepunten van dit weekend:
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]

    Speel 99% van de keren als Medic, zo jammer dat er weinig andere actieve medics zijn. (vooral in TDM).
    Als je een squad hebt met 2 actieve medics en maximaal 1 sniper, heb je in TDM gewoon de overmacht tijdens alle potjes.


    Ik speel met de andere (ronde) D-Pad en 1 flipper (rechtsboven). Deze heb ik ingesteld op springen (A).. voor de rest helemaal origineel. Quickfire/scope gebruik ik nooit op die controller. Vind vooral het hogere gewicht veel fijner en na het aanraken van de Elite controller voelen de standaard controllers als goedkope kutdingen. :p
     
  6. Zumpelvelder

    Zumpelvelder Active Member

    Berichten:
    1.689
    Leuk Bevonden:
    618
    Ik zou eerder opzoek gaan naar een groepje snipers tijdens een pot Operations/Conquest. Of mensen besluipen die vanachter een 'stationary weapon' actief zijn...
    Tenminste dit zijn voor mij de situaties waarin ik zeer vaak meerdere melee-kills achter elkaar maak zonder dat ik daarbij zelf in gevaar kom.

    Vol in actie, hetgeen waar TDM toch wel voor staat in mijn ogen, is vaak risicovol, zeker wanneer het je drie keer op rij moet lukken zonder te sterven.
     
  7. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    @Kimi NL
    Cavalary class pakken in Conquest en 3 kills achter elkaar op je paard met je zwaard maken.Tellen ook als melee kills
     
    Zumpelvelder en Kimi NL vinden dit leuk.
  8. Kimi NL

    Kimi NL It's the first page of the second chapter!

    Berichten:
    2.144
    Leuk Bevonden:
    3.360
  9. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Met die bajonet aanvallen vond ik mêlee een stuk makkelijker geworden, had na een paar weken ook al meer mêlee kills dan BF4 :+
     
  10. Zumpelvelder

    Zumpelvelder Active Member

    Berichten:
    1.689
    Leuk Bevonden:
    618
    Goede tip, wist ik niet eens. Misschien maximaal 5 minuten in totaliteit op zo'n paard gezeten. :lol: Enkel als er eentje zie staan en snel wil verplaatsen gebruik ik ze...
     
  11. Raafie

    Raafie GT: Raafie

    Berichten:
    1.149
    Leuk Bevonden:
    677
    [​IMG]
     
    Alexknl vindt dit leuk.
  12. Beltoni

    Beltoni GT: Beltoon

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    1.117
    @Kimi NL. Ik zal het even voordoen.

     
  13. Kimi NL

    Kimi NL It's the first page of the second chapter!

    Berichten:
    2.144
    Leuk Bevonden:
    3.360
    Nice!
    ik denk dat wij binnenkort een keer een potje samen moeten spelen :p
     
  14. Beltoni

    Beltoni GT: Beltoon

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    1.117
    Heb het nog niet zoveel gespeeld. Heb ook nog 6/7 uur over van mijn EA Access. Leuk spel om met een groepje te spelen maar mijn voorkeur gaat wel uit naar BF4. Of Overwatch, die moet ik ook nog steeds halen. Weet alleen nog niet waar ik de tijd vandaan moet halen...
     
    Kimi NL vindt dit leuk.
  15. Kimi NL

    Kimi NL It's the first page of the second chapter!

    Berichten:
    2.144
    Leuk Bevonden:
    3.360
    Tijd is ook mijn grootste vijand hoor!
    Mijn digitale Farming Simulator schapen hebben al 4 weken geen voer mee gehad, mijn Forza Horizon auto's staan te verstoffen in Australie en mijn GTA5 online karakter heeft de laatste 2 updates nog nooit meegemaakt.

    Zaten er maar 48 uren in een dag of 4 dagen in een weekend..
     
    Beltoni vindt dit leuk.
  16. Rossi46

    Rossi46 XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    1.159
    En dan moet je ook nog gaan tunen! :eek:
     
  17. Kimi NL

    Kimi NL It's the first page of the second chapter!

    Berichten:
    2.144
    Leuk Bevonden:
    3.360
    Beltoon heeft mij als teamgenoot he! Ik heb een deal met hem dat als hij ervoor zorgt dat jij geen gevaar bent voor mij op de baan, hij toegang heeft tot mijn tunes.
    En jullie maar denken dat Beltoon iedere keer uit zichzelf crashed of spint.
     
    Beltoni vindt dit leuk.
  18. Doelie

    Doelie Ballin'

    Berichten:
    1.788
    Leuk Bevonden:
    31
    Waar blijven de nieuwe battlepacks?
     
  19. Raafie

    Raafie GT: Raafie

    Berichten:
    1.149
    Leuk Bevonden:
    677
  20. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Red cross cosplay?
     
    Raafie vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina