Nee, dat is de eerste in de SP. Ik bedoel de laatste in de woestijn, waar je commandanten moet doden en onderdelen moet jatten om die trank trein te kunnen stoppen. Ik ben bij de ruïnes in die missie, heb al één onderdeel en commandant gedood, maar die bij de ruïnes is erg kut. Veel infanterie, snipers en twee kleine tanks. Is bijna geen doorkomen aan, ga vaak dood, maar soms hou ik het redelijk uit.
Probeer wel steeds de snipers eerst te pakken, maar die tanks willen maar niet lukken. In één van die tanks zit ook een commandant geloof ik. Daarna moet ik nog één onderdeel in de buurt van een stadje, maar denk dat die wel gaat lukken als er geen snipers en tanks staan. Het gaat mij echter om de ruïnes, want ik heb, als ik de save laad, geen zware munitie tot mijn beschikking. Die moet ik zien te vinden en het ligt precies op een plek waar de tank mij kan pakken.
Dat is ook een verklaring voor hoe vaak ik dood ga. Er is wel een kanon, maar de loop reikt niet tot in het zicht van de tanks waar ik ze kan raken. Er is ook wel een soort van draagbaar kanon, maar dan moet je op de grond, ben je een makkelijk doelwit en bovendien heb je te weinig ammo. Mijnen willen die tanks helaas ook niet happen. Deze missie is de enige die echt enorm frustreert, want de rest van de SP was een makkie.