1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Overig] Te leen gezocht; Game of Thrones (Blu-ray)

Discussie in 'Gezocht' gestart door FinalBob, 2 jan 2017.

  1. FinalBob

    FinalBob Active Member

    Berichten:
    1.455
    Leuk Bevonden:
    858
    Hi allemaal,

    Is er toevallig iemand die van Game of Thrones de seizoenen tot nu toe op Blu Ray heeft liggen (ze nu niet kijkt) en denkt; joh, laat ik die FinalBob eens bijbrengen dat het inderdaad een bizar goede serie is!

    In dat geval, zou ik ze graag eens lenen :) Uiteraard betaal ik verzendkosten heen en terug, of kom ik ze ophalen als we toevallig bij elkaar in de buurt wonen of werken!

    Alvast bedankt.

    Groet,

    Bob
     
  2. Reson

    Reson Active Member

    Berichten:
    770
    Leuk Bevonden:
    635
    Ik wil je best bijbrengen dat het een goede serie is maar het lijkt me sterk dat iemand zijn collectie even op de post doet naar een of andere random Bob in de andere kant van Nederland.
     
  3. FinalBob

    FinalBob Active Member

    Berichten:
    1.455
    Leuk Bevonden:
    858
    Hoi ReSoN.

    Bedankt voor je reply. Er ging een tijd geleden hier op XBW een initiatief rond met games op deze manier. Leden sturen dan games naar elkaar op voor verzendkosten. Uiteraard moet er dan wel vertrouwen zijn. Volgens mij werkte het toen best aardig.

    Ik ben volgens mij wel lang genoeg hier (en heb genoeg deals gedaan hier) om vertrouwd te kunnen worden, zo niet, dan is het ook niet erg. Vragen staat altijd vrij toch. :)
     
    RemcoM en AnubisNefer vinden dit leuk.
  4. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.033
    FinalBob is wel een van de members die al lang op XBW te vinden is, iemand uit de dagen dat XBW nog populair was, een jaar of 4 terug.
    Ik durf dan ook te stellen dat ie gewoon te vertrouwen is :).
    Hij staat ook op de trusted list (die hier te vinden is).

    Maar goed, helaas heb ik GoT niet op Blu-ray, anders had ik m wel aan je uitgeleend.
     
    Metal Mark, FinalBob en Killamonkey vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina