Nope, heb dat gisteren al geprobeerd, pakt hem niet, zelfs niet eens de instellingen van de game. Kon dus alleen maar New Game kiezen, verder niets. @Tyrant : Ja, inderdaad, had liever ook gezien dat de dev het anders had ontwikkeld.
Zoals de devs dus al zeiden, het ligt aan de consoles dat ze het zien als 2 aparte games. Enige manier dat ze het anders hadden kunnen doen is om 2 aparte codes erbij te doen voor de DLC.
Dan doe je iets verkeerd. Want als je de normale versie hebt nu moet die gewoon de save van de andere normale versie pakken.
Dat had ik ook bij NBA2k16, had die game op CD en toen gratis gedownload als Plus game. Al mn savegames corrupt met mn 100+uur MyPlayer
Heerlijk, die sterke verhalen van Yellow. Moet deel 2 ook nog uitspelen. Hee, in ieder geval ben ik al best ver met Skyrim!
Had je misschien in je eerdere save gratis DLC gedownload? Die moet je dan wel weer ff binnen halen. Ik heb in ieder geval nooit dit probleem gehad.
Het enige wat ik had was de New Game+ DLC, maar zelfs toen kwam er geen load save game scherm tevoorschijn. Ik heb al gegoogled en na wat zoeken kwam ik posts tegen van mensen die hetzelfde probleem ook hadden met de normale digitale versie. Alle versies schijnen een beetje apart af ontwikkeld te zijn, alles precies rond dit save game issue. Krijg zo nog de fysieke normale versie binnen, dus wacht nog even af en anders koop ik bij de volgende game van de dev wel een season pass zoals aangeraden. Het blijft echter vreemd dat ze dit niet gewoon groots aangekondigd hebben. Het voelt gewoon een beetje genaaid, want meestal is het met cloud saves op de One gewoon goed geregeld en dan verwacht je dit niet.
Hehe, ik was beland in Skellige maar nooit verder gegaan. Zojuist eindelijk in een dag (#vakantie) de rest van de main quest gespeeld Tof verhaal, geweldige characters en overall gewoon een fantastische RPG. Met alle toeters en bellen op standje ultra echt de mooiste game die ik gespeeld heb In totaal 2 of 3x opnieuw begonnen omdat ik de game vanwege tijdgebrek weer liet liggen en het verhaal vervolgens kwijt was Afgelopen zomer een nieuwe PC in elkaar gezet en toen besloten de game daar op te gaan spelen. Blijkbaar tijd te veel Nu uiteraard ooit nog eens Heart of Stone + Blood & Wine spelen maar daar ben ik denk ik ook wel weer minstens een uurtje of 30/40 mee bezig
Die XP rewards zijn soms echt belachelijk. Gisteravond een quest gedaan waar ik serieus aantal lastige monsters moest verslaan, kreeg ik 7 XP en 25 coins! WTF Daarna een quest gedaan waar ik een tol in de ene kamer moest pakken en aan iemand geven, 2 minuten werken en 50XP lol.
Je doet er goed aan om quests snel te doen voordat je een te hoog level bent. Je krijgt dan idd nagenoeg niks meer ervoor.
Ja als je 7 levels hoger bent dan de quest krijg je geen xp meer. Ik kijk er nooit naar, ik zoek meestal een side quest die in de buurt is. Maarja loop je wel een hoop xp mis, wat je wel kan doen bij opties is level scaling aan zetten voor vijanden. Teller staan nu op; 183 uur nu in skellige, alle eilanden gehad. Nu de vraag tekens is langs gaan.
Ja ik was maar 1 level hoger geloof ik. Net die botchling van Bloody Baron kapot gemaakt, Damn wat een motherfucker. Die laadtijden in de game als je dood gaat zijn zeer frustrerend. Jammer dat je in Velen niet ff lekker kan exploren als lvl7 zijnde...
Kut quest in White Orchard: Moet van die shit verzamelen voor een Herbalist om verder te kunnen in het verhaal. Zij heeft informatie, heb dit al eens gedaan, maar ben totaal vergeten hoe ik het moet doen. Death's Bed of Death's End heet die quest geloof ik. Iemand tips?
Volgens mij is dat een sidequest die je niet perse hoeft te voltooien voor het verhaal, maar toch wel handig om wel meteen te doen want het levert je een potion op... Ingrediënten vinden, potion maken en afleveren op de bestemming. Dat is alles volgens mij. Vaak kun je de meeste spullen wel vrij makkelijk vinden/kopen in de buurt.
Inmiddels is het ook al gelukt, maar voor die drowner brains moet je een beetje geluk hebben, die droppen niet 100% namelijk. Ben nu klaar met side quests in White Orchard. Kan dus verder in het verhaal. Vond die side quest met die pan daar ook wel aardig. Kort, maar krachtig met dat gekke mens. Was hem helemaal vergeten van de eerste keer. Ben nu level 3, wat mooi aansluit op Velen volgens mij.
Door al dat gepraat hier en door Gwent ben ik NG+ vorige week op gaan starten. Ik had niet verwacht dat het zo makkelijk is. Je houdt alles gewoon. Mja, wel weer tof om gewoon het verhaal te spelen, ga dit keer niet zoveel sidequests doen denk ik.