[Multi] Assetto Corsa

Discussie in 'Games' gestart door Flavourlicious, 3 jun 2015.

1. Rossi46

Rossi46 XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

Leuk Bevonden:
    1.159
    Voor hoeveel? ;)

2. Beltoni

Beltoni GT: Beltoon

Leuk Bevonden:
    1.117
    Haal hem nou maar. Je hebt honderden euro's aan zo'n kut stuurtje uitgegeven, kan je ook best 30 euro missen voor een spelletje.

Zodra er private lobbies zijn haal ik wel de season pass, al is het alleen al voor de Ferrari 488 GT3.

HRT WietHoK NL vindt dit leuk.
  3. HRT WietHoK NL

HRT WietHoK NL Puff The Green Stuff.. GT WeedFlaminRacer

Leuk Bevonden:
    608
    Game zelf 33 euro pass 20 euro

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

4. Rossi46

Rossi46 XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

Leuk Bevonden:
    1.159
    Hohoho, ik heb gisteren al 5 euro uitgeven aan een Media Remote, dus m'n Xbox budget voor deze maand is al ruimschoots besteed :+

Pffff, duurrr!!!

5. HRT WietHoK NL

Leuk Bevonden:
    608
    Duur??? Jij spoort ook op het verkeerde spoor blijkbaar.. Als je 1 maal een rondje hebt gereden in AC wil je niet meer terug na pcars!!! Die 3 tientjes is de game echt wel waard

B Tender en Beltoni vinden dit leuk.
  6. B Tender

B Tender Robot Unicorn

Leuk Bevonden:
    1.905
    Wat Wiethok zegt :)

7. Dex

Dex ¿ʇɟıן uǝʌǝ noʎ op

Leuk Bevonden:
    870
    Ik vind 30,- nog steeds een te arrogante prijs voor zo'n halfgaar product.

Hoe groot is dat dev team? 1 iemand die parttime hier aan werkt ofzo? 1 dag per week? Potverdomme hè. Ik had in de tussentijd zelf wel een cursus coderen kunnen volgen en een servertje kunnen aanschaffen.

De online functionaliteit is er al. Alleen de fucking optie om zelf een baantje + autootje te kiezen. How hard can it be, 4 maanden and counting? Tief maar op met je DLC en je season pass dan hoor.

Rossi46 vindt dit leuk.
  8. HRT WietHoK NL

Leuk Bevonden:
    608
    Mierenneukers!!!

9. LapjeNL70

LapjeNL70 Active Member

Leuk Bevonden:
    120
    Ik ben het met Wiethok eens. AC rijdt echt veel beter dan PC. Het klopt dat AC zeker niet zo volledig is als PC maar de rijeigenschappen zijn naar mijn idee realistischer. Ik ben niet echt een goede rijder in games met mijn controller maar in PC kun je echt heel lastig corrigeren en in AC voelt dat veel beter. Ik heb er op mijn niveau in ieder geval veel lol aan. Ik heb wel een stuurtje maar vind het vaak te veel gedoe om dat ding aan te sluiten dus gebruik ik meestal een controller. Met stuurtje is het echt top. Ik ga ervan uit dat met een beetje geduld de game steeds verder wordt uitgebreid en dat de Privé lobbies die jullie graag willen er ook binnenkort komen.

B Tender en HRT WietHoK NL vinden dit leuk.
  10. Racerblade01

Racerblade01 Active Member

Leuk Bevonden:
    1.046
    Laat die Neanderthalers toch lekker. :+

HRT WietHoK NL vindt dit leuk.
  11. Kimi NL

Kimi NL It's the first page of the second chapter!

Leuk Bevonden:
    3.360
    Praat jij nu over niet sporen qua geld?
    Ik herinner mij nog dat jij een middagje karten liet schieten omdat dat te duur was.

Eens!

30 euro voor een halfbakken game van 2 jaar oud, die niet voldoet aan de voornaamste wens is gewoon belachelijk.
    Om dan nog maar te zwijgen over een DLC pass van 20,- voor oude en bestaande content die een simpele report heeft gehad voor gebruik op de console. Ik snap dat met weinig inspanning geld verdienen hartstikke leuk is, maar dit is gewoon te simpel.

Dat PCars niet perfect is, eens! helemaal mee eens! Maar AC is NOG niet de oplossing en voorziet op dit moment niet eens in de basisbehoefte. Hoe kan het dan een beter spel zijn?

Grappig dat je Neanderthalers zegt, aangezien jullie een spel uit 2013 lopen te hypen en PCars pas in 2015 uit kwam...

12. B Tender

B Tender Robot Unicorn

Leuk Bevonden:
    1.905
    Inderdaad in 2013 uitgekomen, maar vanaf 2013 ook continue verbeterd, aangepast en uitgebreid (in tegenstelling tot het PCars/Forza-businessmodel waarbij jaarlijks een nieuwe versie voor EUR 50 wordt uitgebracht). Een deel van de uitbreidingen waarnaar ik refereer is betaalde DLC, maar

AC heeft zeer zeker nog enige ZEER ZWARE tekortkomingen (imho met name gebrek aan private lobbies en aan leaderboards), maar de basis, wat er wél staat, is meer dan prima en imho wel EUR 30 waard :) Al mag iedereen dat natuurlijk zelf weten!

13. HRT WietHoK NL

Leuk Bevonden:
    608
    Helaas waren ze met pcars ook al jaren bezig op pc.. Als ik het goed heb begon dat rond 2011/2012 al. +pcars had geld nodig van gamers om de game te kunnen maken. Net zo als ze nu voor pcars2 ookal geld vooraf willen hebben. En dan was pcars 1 ook maar een halve game bij release en de game heeft nog te veel problemen

Laatst bewerkt: 3 jan 2017
  14. Racerblade01

Leuk Bevonden:
    1.046
    Vroeg me al af wanneer je met een serieuze reactie kwam.

15. Kimi NL

Leuk Bevonden:
    3.360
    Ik had inderdaad kunnen zwijgen en negeren, maar dan lijk ik te veel op jou. Misschien een goed voornemen voor jou dit jaar? Niet met de staart tussen de benen weglopen als je een mening van iemand tegenkomt die haaks op die van jouw staat of kritiek krijgt.

Watje

16. Dex

Dex ¿ʇɟıן uǝʌǝ noʎ op

Leuk Bevonden:
    870
    Tja. AC voelt op dit moment hetzelfde als Rocket League met alleen maar de oefen-mode of Battlefield met alleen maar de single player. Solide basis en heerlijke gameplay, maar er is maar 1 reden om die spellen in huis te halen en die ontbreekt bij AC voor mij. Dat er niet eens leaderboards zijn hoor ik ook nu pas voor 't eerst, dus zelfs time trialen heeft geen zin. Een racegame zonder enige vorm van competitie... chapeau voor het lef dit op de markt te brengen.

Kimi NL vindt dit leuk.
  17. Beltoni

Beltoni GT: Beltoon

Leuk Bevonden:
    1.117
    Haha wat een gemekker hier zeg. Laat iedereen gewoon lekker racen. Ja, met PCars heb je private lobbies en ja, de engine van AC is beter.

Als er private lobbies in AC zouden zitten dan hadden we deze discussie niet. Dat is wel een gemiste kans van Kunos.

B Tender vindt dit leuk.
  18. Racerblade01

Leuk Bevonden:
    1.046
    Bedankt voor de levensles man, volgende keer wens ik een paar willekeurige mensen via internet kanker toe, goed?

Ik voel me nu al beter!

19. Kimi NL

Leuk Bevonden:
    3.360
    Levenslessen zijn gratis, de brochure met geschikte scheldwoorden en ziektes kun je aanvragen via info@internetetiquette.nl
    Je had er bij moeten zijn toen ik Dave in het echt de hand schudde en mijn excuses maakte voor die opmerking.

20. LapjeNL70

LapjeNL70 Active Member

Leuk Bevonden:
    120
    Ik speel zelf met name voor de lol. Dus gewoon zelf een race opzetten tegen 11 AI rijders op een leuk circuit met leuke wagentjes. Dan flink wat rondjes rijden op een niveau wat mij past. Ik stel het zo in dat ik niet makkelijk eerste word maar er echt moeite voor moet doen om bovenin te eindigen. Wat plekken winnen, verliezen en met het pack dicht bij elkaar. Als het dan een leuke race is heb ik er plezier aan. Dan hoef ik geen time trials etc. Ik ben wel fanatiek maar het plezier is voor mij belangrijker.

Deel Deze Pagina