Nooit van ananasflappen gehoord? Haha meen je dat nou? Van de week ruim 2000 van gemaakt,ja mn team speelt erg fijn,vind mn hele verdediging ook top vooral Silva wat een beest is dat
Nee,... echt niet, net thuis ook gevraagd en niemand in huis. Silva is idd ook erg goed. Zelfs nog lang in mijn 'eerste' team gehad.
M'n squad begint aardig vorm te krijgen. Gaat redelijk lekker in de WL. Kon 19 games spelen dit weekend en won er 11. Verder ben ik nu aan het sparen voor Pogba dat is wel echt de speler die ik wil hebben. Een "elite" class player qua performance en prijskaart. Dan heb ik een excuus om te dabben op iedereen z'n moeder /S Sent from my iPhone using Tapatalk
Ja man die Laca is een monster man. Zeker 400-500k. Vind dat prijskaartje wel degelijk zelfs voor een untradable. Die man is echt cheat man. In en buiten de 16 een threat. Positioning, strenght balance unreal goed. En 90%van de schoten is een goal. Zn record nu is 55 played - 80 scored. Dit kaartje zit in de klasse van Ronaldo en Co. Kan wel wat fraude clips posten die z'n klasse tonen? Sent from my iPhone using Tapatalk
Ik word altijd zo agressief als iemand een dab tegen me doet. Gister nog tegen dab united. Gelukkig leavde hij in de 60e minuut.... Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Ik heb hetzelfde. Wanneer iemand dat doet heb ik ook altijd het gevoel dat er aan de andere kant een kleutertje heel blij is met z'n goal
Hahaha idd. Klein puisterig jochie waar de balletjes nog van moeten indalen. Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Soms verdiend je tegenstander gewoon een goede dab in de poes van zn moeder. Zie filmpje Voorbeeldje van Lacacheat Sent from my iPhone using Tapatalk
Ik zit eraan te denken om Aubameyang te kopen. Ik zie alleen echt weinig mensen met hem spelen! Heb hem als leen speler gehad en vond hem toen echt baas! Dit was alleen maar voor 4 wedstrijden.. Is het de coins waard? Wou hem in deze formatie zetten: http://www.futhead.com/17/squads/3327328/
Sowieso denk ik dat je deze FIFA spelers van Dortmund moet kopen. Ze pronken niet voor niets op het hoesje. Destijds was Adriano ook niet te stoppen in bijvoorbeeld PES 6.
Heb IF Dembele al in mn franse team, speelt goed! Vandaar dat ik hem wou linken met Aubameyang in m'n bpl team!
Heb niet zo heel veel verstand van ultimate team moet ik zeggen, maar met Aubameyang kun je vast geen buil vallen
Auba heeft alleen geen 3* skillmoves, dat mis ik wel bij hem. Voor de rest een bazenspeler. Speel nu voornamelijk met dit team (en dan met snorrie Laca), bevalt wel (:
Ik mag toch gewoon praten hoe ik wil? Kan je me anders een handleiding toesturen? Dan ga ik wel volgens jouw instructies praten. Sent from my iPhone using Tapatalk
Hij heeft toch wel drie en geen 4? Speel zelf met Icardi, 2 skills en in een 433 heb je daar minder last van. Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk