1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Raar geluid Xbox One S?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Dredd792, 4 jan 2017.

  1. Dredd792

    Dredd792 New Member

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb vandaag de Xbox One S 500GB bundle gehaald bij Mediamarkt. Echter maakte hij vanaf het opstarten een raar geluid afkomstig van de ventilator. Heb hieronder een filmpje van gemaakt:



    Is dit normaal of abnormaal? Zou ik hem omruilen voor een andere?
     
  2. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Klinkt niet helemaal super. Maar niet erg ofzo. Maar als je hem net gehaald zal ik hem lekker even terugbrengen. En een nieuwe halen.


    Verstuurd vanaf mijn HUAWEI GRA-L09 met Tapatalk
     
  3. Dredd792

    Dredd792 New Member

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    1
    Oke dankje. Ik ga hem terugbrengen
     
    Hybrid vindt dit leuk.
  4. Dredd792

    Dredd792 New Member

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    1
    Heb hem omgeruild maar ik heb het idee dat ik nog steeds met hetzelfde probleem zit opgescheept. Heb er weer filmpje van gemaakt:



    Heb ik nu gwn vette pech of zijn alle consoles zo? Je zou toch verwachten van de nieuwste consoles dat ze in elk geval geen geluid zoals dit produceren.
     
  5. Roedy

    Roedy Active Member

    Berichten:
    209
    Leuk Bevonden:
    20
    Nog opgelost? Ik heb er ook 1 gehaald maar mijne maakt dat geluid echt niet!
     
  6. Dredd792

    Dredd792 New Member

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    1
    Het is opgelost! Had hem wederom teruggebracht en ze waren heel begripvol. Heb toen me geld teruggekregen en een tijdje gewacht met de aankoop van een xbox vanwege tentamens. Inmiddels heb ik er nu één die gewoon stil is! Of nou ja zo stil als kan. Ik denk voor iedereen met hetzelfde probleem; accepteer geen foutieve unit met een luide ventilator. Mediamarkt was in elk geval zeer behulpzaam en zagen ook snel in dat het niet zo hoort!
     

Deel Deze Pagina