https://play.eslgaming.com/projectcars/xbox/projectcars-one/major/go4projectcars-europe/cup-67/ Kent iemand dit? €50 euro p/wk incasseren met tot nu toe maar 7 deelenemrs? Courtage , ad 10% kan mijn kant op! Wellicht wel een keer leuk om na de huidige cup daar een keer een "hostile takeover" met onze club te doen...., verdelen we het prijzengeld onderling
Ik voel een gouden eeuw aankomen!!!! Prijzengeld doen we allemaal bij elkaar en kopen we in één keer voor iedereen Assetto Corsa (die hem nog niet hebben) als zij beginnen met Private Lobbies
Kimi en ik weten wel hoe we hier mee om moeten gaan! Wel gaaf om te zien of we een beetje mee kunnen komen.
Als we hier voor aanvang meteen mee beginnen, kan er 1tje de geldprijs pakken. We kunnen ze dan gewoon hebben
ik denk dat we ze sowieso wel kunnen hebben hoor. Standaard setups, standaard auto's. geen vaste auto's per baan.
Op tv komt 'ie soms wat irritant over, maar ik vind dat 'ie eigenlijk wel goed en helder antwoord op de vragen geeft...
Alsof er zelf bij is als ze iemand staande houden Het enige dat hij doorgaans doet is aan Koos vragen of iets mag op niet. Staande op een kratje
Nooit dat item gezien bij zo'n scooter controle? Politie was klaar met rollenbank, jongens wou zo goed als wegrijden. Vraagt deze droplul of hij zijn rijbewijs wel bij zich had. De agent trekt vervolgens zijn bonnenboekje.
Of ik gisteren even een paar onderdelen wilde ophalen bij een raceteam dat de auto's ontwikkeld voor VW en Audi en onderandere deelneemt aan de Blancpain series. Geen probleem! En als tot slot van rekening nog even dit Schatje mogen horen. Beste werkdag ooit!