[Multi] The Witcher 3: Wild Hunt

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 6 feb 2013.

1. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.612
    Gisteren ook weer verder, maar dat Gwent vind ik ook vet! Heb nu eindelijk een beetje een deck waar ik wat mensen mee kan uitdagen. Zo'n leader die je siege range ff verdubbelt is heerlijk.

Ik vind de quests in TW3 ook echt tof. Je bent zo lang bezig met 1 verhaal.. Nu pas de dochter gevonden, het voelt dan ook echt als een overwinning haha. Waar je met andere RPG's van questgiver naar questgiver rende bouw je hier echt wat op.

Nu ff moeders zoeken.

Jorrie vindt dit leuk.
  2. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Bloody baron ben je nog?

En met gwent bedoelde ik de stand alone die nu in beta is dat speel ik nagenoeg dagelijks

3. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.612
    Ja man, dat duurt toch best lang. Zit er sowieso 12u in ofzo. Maar verzamel ook echt alles :p

Dat je voor het eerst in Oxenbury bent, heel vet.

4. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    Dat duurt zeker lang ja. Zijn wel verschillende quests, maar is wel een lange verhaallijn. En toch ben je nog maar op het begin er zijn namelijk nog meer van dat soort grote doorlopende verhalen.

5. Garrett

Garrett Active Member

Leuk Bevonden:
    8.981
    Ik had met dit spel een beetje moeite dat er zoveel vraagtekens/quests waren...

Of je ging ze allemaal af en dan had je een te hoog level bij de 'main quests' of het was juist andersom. Terugkomen voor wat vraagtekentjes had dan ook geen nut meer. Verzoop een beetje in dit spel, zeker als je het maar een paar uurtjes per week 'ff' kan spelen.

Killamonkey vindt dit leuk.
  6. NuclearGoat

NuclearGoat PSN: Acrillic

Leuk Bevonden:
    863
    Had/heb echt precies hetzelfde.
    Launch day gekocht en heb die Baron quest nog maar net completed :+.
    Niet eens in Skellige geweest.

Ben nu Bloodborne en DS 3 aan het spelen, vind ik persoonlijk echt een veel toffere ervaring.
    Lineair, maar wel het gevoel dat exploren heel erg rewarding is.

7. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.612
    Ja exploren in TW3 is wel kut. Ik vind ook allemaal vette diagrammen, ben je eindelijk het level dat je het mag craften, vind je het 2 uur later in een loot chest.
    Ja sorry hoor 8)
    @NuclearGoat tof, denk dat DS3 mijn volgende game gaat worden... Is dat leuker dan Bloodborne?
    Maak me wel een beetje zorgen om de difficulty of is dat allemaal wat overdreven? M'n pinball highscore is boven de 3 miljoen.

8. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Enige wat interessant is om te craften is eigenlijk Witcher armor.

Vraagtekens moet je gewoon niet doen. Tenzij je ze toevallig tegenkomt.
    Maar overall zijn ze allemaal een beetje hetzelfde en is het voor de echte completionist. In het begin deed ik het ook maar na een tijdje dacht ik waar ben ik in godsnaam mee bezig.

9. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.612
    Ok met vraagtekens kap ik dus ook :+
    En met craften ook :+

Decoctions refillen nu ook tijdens het mediteren toch? Ga ik dat wel wat meer ontwikkelen...

Skyrim is gebalanceerder

10. NuclearGoat

NuclearGoat PSN: Acrillic

Leuk Bevonden:
    863
    Ik vind zelf Bloodborne wat toffer.
    Vettere combat, iets sneller en meer nadruk op aanvallen en dodgen ipv. verdedigen en blocken met shield.
    En heb zelf niks met (dark) fantasy, dus vind dat victoriaanse horror sfeertje veel toffer.
    Difficulty valt wel mee tot nu toe. Is ook onderdeel van de gameplay dat je vaak doodgaat :+.
    Vind DS 3 wel wat moeilijker dan Bloodborne.

11. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    Deze game is prima gebalanceerd hoor. Elke sidequest heeft zijn eigen verhaal, je hoeft niet per se bepaalde Gear te hebben op lagere difficulty, story is rijk, impact vol en volop afwisselend.

Dark Souls en Skyrim kan je hier nooit mee vergelijken.

12. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.612
    Naja vergelijken mag altijd, waarom niet. Het is niet alsof je Rocket League en The Witcher vergelijkt, beide zijn open-world RPG's gebaseerd in een fantasy world waar je met zwaarden en magic je door vecht. Als je dat niet mag vergelijken mag je niet meers vergelijken.
    In Skyrim heb ik het idee dat het allemala wat uitgebreider is qua inventory enz, craften, alchemy.

Story, quests en combat is in The Witcher veel beter.

13. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    Skyrim is een soort van roleplay, terwijl Witcher een interactieve film/serie is. Insteek is echt compleet verschillend imo, dat het allebei het label open world fantasy RPG mag dragen doet er dan niet echt toe.

14. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.612
    Doet er niet echt toe? Je weet het mooi te brengen 8)

Reckuuza vindt dit leuk.
  15. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    In Witcher kan je moeilijk je eigen ding doen. Skyrim lijkt nog meer op GTA ofzo, waarbij je kan aanklooien. In deze game volg je een bepaald verhaal, maar dan niet lineair en in een open wereld. Voorgaande Witcher delen waren ook gewoon lineaire games trouwens.

16. Barbabravo

Barbabravo Active Member

Leuk Bevonden:
    411
    Ik snap niet dat mensen het erg vinden dat je bij veel quests XP misloopt omdat je een te hoog level bent. Wat maakt je level überhaupt uit in deze game? Je wil toch gewoon alle verhaallijnen en sidemissies completen en de hele wereld ontdekken? :+

17. Garrett

Garrett Active Member

Leuk Bevonden:
    8.981
    Niet alleen XP, dat boeit me niet. Het is gewoon ook veel te simpel dan. Wat de 'beleving' niet ten goede komt. Of wanneer je een legendarisch wapen ontvangt... en het al veel minder is dan je huidige wapen. Dat is dan best jammer vind ik.

De game had er best wat minder vraagtekentjes in kunnen stoppen ;). Ik wilde ze allemaal afgaan eerst

Yellow 13 vindt dit leuk.
  18. Cyndris

Cyndris Member

Leuk Bevonden:
    369
    Er zit tegenwoordig ook een optie in de game dat de NPC's qua level upscalen met je eigen level, dan ben je dus nooit overpowered en blijft het uitdagend. Qua loot verandert het verder niet zo veel denk ik, maar goed. Ik heb zelf vanaf level 15 of zo alleen maar Witcher gear gebruikt en alle andere loot gewoon verpatst.

Maddmonkey vindt dit leuk.
  19. Barbabravo

Barbabravo Active Member

Leuk Bevonden:
    411
    Ja klopt, het is indd wel jammer als je een wapen vindt wat best gruwelijk is maar gewoon qua stats zuigt vergeleken met je huidige wapen.

20. VapoChill

VapoChill Active Member

Leuk Bevonden:
    188
    Hoe doen jullie het in Skellige trouwens, ik heb nog honderd vraag tekens in het water, maar die Drowner's moeten echt ff oprotten.
    Sla die vraagtekens in water maar over denk ik, teveel gezeik voor gare loot.
    Maar is even doorspelen voordat Mass Effect Andromeda uitkomt.

Deel Deze Pagina