Ik denk eerlijk gezegd niet dat het aan respect ligt. Eerder aan inhalen op plekken waar het echt niet kan. Gretigheid. Van die Blanchimont aan de buitenkant taferelen, alleen zijn wij geen Max Verstappen's, en plakken F1 auto's niet aan elkaar. Zeker in eerste rondes moet ik vaak 'yielden' omdat iemand hem ernaast zet op een plek waar het gegarandeerd smaller, en dus in PCars geval, plakkerig wordt. En in het geval van Sv3nnie vorig race denk ik echt gewoon dat het een fout was, en geen gretigheid. Check mijn filmpje. Hij remt al 2x erg vroeg om de melee te ontwijken. Daarna verslikt hij zich. Kan gebeuren, voor mij geen reden om te quitten imo, zeker niet als je samen met nog 4 andere in de grindbak staat. Al moet ik zeggen dat ik niet echt mag klagen. Heb weinig akkefietjes gehad de laatste tijd en als er al wat was, was ik de schuldige (2x met Tender in Bathurst bij de start). Verder ken ik weinig gezeik met jullie.
Terugkijkend naar de laatste 4-5 races lijkt @Beltoni ook wel onevenredig veel met pech/akkefietjes te maken te hebben gehad. Kan het in dat opzicht wel een beetje begrijpen dat de maat op een gegeven moment eventjes vol is, maar ik denk daarmee aan de andere kant ook dat het geen algemene trend is maar voor een belangrijk deel ook domme pech dat het heel vaak beltoon is die het slachtoffer wordt. Mag zelf helemaal niet klagen wat akkefietjes betreft laatste races
Als ik inderdaad iets probeer is de eerste ronden gewoon te overleven. Ga mij niet verdedigen want heb het idee dat het niet perse nodig is. Fouten kunnen gemaakt worden inderdaad en deze keer was ik de sjaak. Jammer dat dit gebeurde en hiermee @Beltoni meeneem al doe ik niet altijd mee, is hij wel vaak betrokken bij een ongeluk. Het is niet zo dat ik er zelf profijt van heb gehad want heb gewacht met verder rijden totdat beltoon en Kimi, want die nam ik ook mee door de bocht te blokkeren, voorbij waren gereden. Snap best dat de frustratie komt als het al 3 a 4 keer gebeurt. Ik zit er nu nog in dat ik denk "Voorin doe ik nog niet echt mee vast mee, dus ach een keertje een foutje van iemand kan gebeuren". En nee ik heb nu geen target op mijn bumper voor de volgende race
O zeker heb jij een target op je bumper. Je achterbumper. Beetje mijn teamgenoot uit de competitie rijden! Geintje hoor X. We gaan meemaken hoe chaotisch Dubai wordt. Wat vast staat is dat de volgende cup zeker voorzien wordt van Safetycar mogelijkheid.
Dubai, land van zand en grote verassingen. Deze race zal niets minder zijn! Lobby open: 19.45 uur Start Practise: 20.10 uur Start Warm-up: 20.30 Start Race 1: 20.35 Aantal ronden: 18. incl 1 Formatieronde Ingame datum & tijd, race 1: 1 januari, 11:00 Weer: Clear --> Overcast Time Progression: 2x - 5 min pauze - Practise / Tuneup moment: 21:20 - 21:30 Start Race 2: 21.30 Startvolgorde: Reversed aan uitslag race 1 Aantal ronden: 18. incl 1 Formatieronde Ingame datum & tijd, race 1: 1 januari, 13:00 Weer: Heavy Rain - LET OP, STEL JE TUNE IN OP REGENBANDEN! Time Progression: Off Startprocedure Dubai GP: De rollende start zal na 1 complete ronde beginnen op start/finish. Er mag maximaal 100km/h gereden worden en pas na de lijn mag er geaccelereerd worden. Je mag pas GAS GEVEN/OPSCHAKELEN als JIJ voorbij de start/finishlijn bent! Zorg dus dat je dicht achter je voorganger zit, om het gat zo klein mogelijk te houden.
Jij bent er aanstaande zondag gewoon weer bij pik! Is dat duidelijk?!? Overigens was ons contact van afgelopen zondag een beetje onvermijdelijk. Ja, ik remde in het fanatisme iets te laat, waardoor er geen ruimte meer was voor twee man door de bocht. Maar jij stuurde ook iets te vroeg in Hetzelfde geldt overigens voor het contact met Kimi. Maar goed, die had mij ook al op het gras getikt een paar rondes daarvoor. Hoor je mij ook niet over
Ik wil Kimi nergens van beschuldigen want ik was al naar rechts aan het slippen toen hij z'n auto naast me zette en dat kon ie op dat moment vast niet zien, maar eigenlijk kwam het door onze botsing hier dat die kettingreactie met al die chaos ontstond. Was ook wel een slechte bocht van mij .
Tricky baantje, Dubai. Een 2 min. blank op racepace is goed te doen, maar je bandjes gaan haaaaard dan. En 1 keer spinnen in de regen en je achterbandjes zijn toast (waardoor je weer spint, en weer. BMW op Zolder taferelen). Consistentie is hier de sleutel tot succes gok ik zo. Absolute pace maakt niet echt uit.
Ik zou het toch wel erg leuk vinden als @Beltoni @Dave 130R @HRT WietHoK NL en @Racerblade01 er weer bij zouden zijn vanavond Anders wordt het een beetje een karige bedoening... Wellicht ter motivatie; ik rij tegenwoordig rond in het achterveld
Ik weet het nog niet.. Ben wel klaar met pcars. Heb er geen lol meer in. Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Je beseft wel dat dit 'jouw auto' is waar we nu allemaal mee zitten opgescheept hè? Nee grapje. Hij rijdt lekker
Dan stappen jullie over op wat anders of jullie zetten een nieuwe cup op. Zijn jullie van deze wagen af Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Ik weet echt niet wat ik met deze auto op deze baan aan moet. Met downforce rijd je de banden kapot, zonder downforce ook door spins en rijd ik krappe 2.01's. ik vind het echt een drama. Om nog maar te zwijgen over de regen setup. Helemaal de weg kwijt. Verstuurd vanaf mijn combi magnetron