Mijn lijstje was; Ik houd dus nog over voor 2016; -Mighty No 9 -Gravity Rush 2 -No Man's Sky -Deus Ex: Mankind Divided -NieR -South Park Fractured butthole -Star Ocean 5 Daar komt nog bij; -I am Setsuna -Battlefield 1 Nog steeds maybe; -Final Fantasy 15
Instant purchase - No Man's Sky - Destiny Rise of Iron - Forza Horizon 3 - Battlefield 1 - The Last Guardian Wat moet ik nog kopen? - Uncharted 4 (heb totaal geen haast met deze game, heel raar) - Mirror's Edge Catalyst (mid-price, dan kopen)
Day 1: No Man's Sky PES 2017 The Last Guardian Battlefield 1 Mafia III Misschien Day 1 en anders Day 100 : South Park: The Fractured But Whole Watch Dogs 2 (stond niet eens op mijn day 100 list, maar de e3 beelden hebben me toch best verrast in positieve zin) Deus Ex: Mankind Divided (stond eerst op mijn day 1 list, maar de e3 beelden vond ik best tegenvallen...heb ook wat mindere previews gelezen) @Tim Detroit komt volgens mij pas in 2017 uit
Battlefield 1 - Watchdogs 2 - Ghost Recon Wildlands - Titanfall 2 - Overwatch - Fallout 4 (laatste 2 eens aan beginnen liggen hier nog ongeopend ...) Wel klxte dat het merendeel van deze games pas volgend jaar uitkomt ...
Er komen dit najaar echt te veel games uit man. Niet normaal !!! Dit zijn alle (2016) games die op mijn radar staan: Abdu (02-08-16) Batman: The Telltale Series (13-09-16) Battlefield 1 (21-10-16) Deus Ex: Mankind Divided (23-08-16) Gravity Rush 2 (30-11-16) I am Setsuna (19-07-16) Mafia III (07-10-16) No Man's Sky (12-08-16) PES 2017 (15-09-16) Rise of the Tomb Raider (11-10-16) South Park: The Fractured But Whole (06-12-16) The Last Guardian (25-10-16) Watch Dogs 2 (15-11-16) Het liefst wil ik ze allemaal op day 1. Maar mijn portemonnee (en mijn vriendin ) gaat dat never nooit toelaten. Dus zal een keuze moeten maken. Zie sommige mensen in dit topic die maar 2-3 games in hun post hebben staan. Shit kon ik dat maar.
Nou een nieuw jaar met een nog grotere backlog! 1. Resident Evil 7 2. Horizon Zero Dawn 3. Nioh 4. RDR 2 5. Mass Effect
Zucht......waar ga ik de tijd vandaan halen.... Zeker: Gravity Rush 2 Persona 5 South Park FB Mass Effect Andromeda Horizon Nier Automata Yooka Laylee Destiny 2 Final Fantasy 14 Stormblood Twijfel: (waarschijnlijk in een sale) Yakuza 0 Tales of Berseria Ghost Recon Wildlands kan een day one worden als die echt goed is, anders een skip (tis Ubi, dus voorzichtig!).
Gran Turismo Sport The Last of Us Pt 2 Red Dead Redemption 2 Shenmue 2 En misschien Ghost Recon Wildlands. Verder weinig boeiends zeg.