Ik zou zeker wel erover denken om een third party game te kopen dan als het niet onder zou doen voor een XBO/PS4, Pro en Scorpio zullen we maar even niet erbij noemen. Een RDR2 on the go bijvoorbeeld is echt wel bruut natuurlijk.
Nah maar het gaat mij vooral om hun eigen games. Zelda is mooi hoor, maar komt niet meer in de buurt van die prachtige allereerste Zelda footage. Dat was mega kleurrijk en scherp en echt veel gedetailleerder. Komt echt door die hardware. Maar daarnaast zijn er volgens mij genoeg zeer loyale Ninty fans die echt geen Xbox of PS in huis willen, die zouden dan al die third parties kunnen kopen op Switch.
Nintendo spent a big chunk of the past day explaining to everyone why its new mobile console hybrid, the Switch, is going to be great. Apparently investors haven’t quite gotten the message, because the company’s stock price has had a hard time keeping itself level. As of this writing, Nintendo’s stock on Japan’s Tokyo Stock Exchange is down almost 6%, or about 1,450 yen.
Laatst bewerkt: 14 jan 2017