Ik heb me met GTA V bijzonder goed vermaakt, en alleen singleplayer gespeeld. Tof dat ze Online op deze manier doen, maar dat is niet voor mij weggelegd. Eenzelfde singleplayer in RDR2, aangevuld met Online zoals ze nu met GTA V doen is dus wat mij betreft prima. Enige wat ik dan hoop is wat meer singleplayer uitbreidingen.
Zag de trailer net pas. Holy shit wat gaat dit gaaf worden Ik ga denk ik voor het eerst vakantiedagen opnemen om dit spel te spelen Edit: Wil alvast mijn excuses aanbieden aan de mensen die dit topic openen en denken dat er nieuws is of gameplay beelden zijn vrijgegeven.
Als het maandelijks opzegbaar is (je hebt vast ook wel de eerste maand gratis) en je wil graag RDR nog een keer spelen dan valt €15 toch nog wel mee imo
Helaas heb ik die maand al verbruikt En ik meende te herinneren dat je voor de trial een creditcard nodig hebt.
Is er al iets bekend over de main caracter of dat het net als gtav meerdere gaan worden? Hoop gewoon weer op 1 main car. Vond de 3 personages wel cool maar ik binde mij veel minder aan de caracters dan ik dat laatst in mijn playtrough RDR met John deed. Of met bv Marcus in W_D2
klopt, dan kun je een week gratis Now proberen als je geen PSplus hebt, misschien dat het dan een maand is.