[Multi] Assetto Corsa

Discussie in 'Games' gestart door Flavourlicious, 3 jun 2015.

1. HRT WietHoK NL

HRT WietHoK NL Puff The Green Stuff.. GT WeedFlaminRacer

Leuk Bevonden:
    608
    Dat probleem is er nu jah.. Maar dat is in elke race game waar pubers in mee spelen..of waar we alleen in een lobby zitten.. Dan willen we elkaar nog wel eens pesten ....Opzich als we met de hele groep zijn ( gewoon 16 man ) dan kan 1 iemand een lobby zoeken en de rest inviten ( hoeft niet 1 voor 1 ) en dan is er geen random player die kan kloten.. Al zijn we met 10 man.. De rest die er bij komt is te kicken

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

2. Racerblade01

Racerblade01 Active Member

Leuk Bevonden:
    1.046
    Mja, dit was nog in kwalificatie tho, dan krijg je geen penalties.

Jij bent wel van de brake tests he? Hier had je ook zo'n mooie. :D (Perfect uitgevoerd ook)

Valt wel mee. Ik had gewoon lage downforce setup en de versnellingsbak aangepast. Volgens mij liep WietHok zijn Huracan op topsnelheid nog beter.

Ik had ook ooit een online GT3 race gereden op Vallelunga met de Glickenhaus en eindigde kansloos in het achterveld.

HRT WietHoK NL en B Tender vinden dit leuk.
  3. Beltoni

Beltoni GT: Beltoon

Leuk Bevonden:
    1.117
    Haha die tik van Coldzero... Die kwam echt uit het niets :eek:

RUF had wel een lekkere topsnelheid ten opzichte van de Porches maar in de bochten was het echt verschrikkelijk. Die terugtraprem werkt ook niet optimaal.

4. B Tender

B Tender Robot Unicorn

Leuk Bevonden:
    1.905
    Apart from the still missing Porsches and Red Pack (console), I've built a compilation of cars that have been rumoured to be at various stages of development and, according to the sources you'll find at the bottom, could be coming out along 2017. Actually, it seems some have already been confirmed, the four at the top at least.

If anyone knows of inaccuracies or omissions in this list, please share! I'd love to see Dodge Vipers and Aston Martins here, although I've heard AMs are sadly not coming for a good while.

However, if all of the cars below make it to AC in the next year, 2017 will be hot indeed! Until an official announcement for the year pops up, dreaming a little will do no harm. Enjoy these mouthwatering things!

Said to be confirmed:

Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio

BMW M6 GT3

Mazda 787B

McLaren P1 GTR

--------------------------------------------------------------------------------------------------

Said to be at various stages of development:

Audi R18 e-tron quattro

Audi TT Cup

Ferrari Enzo

Maserati MC12 GT1

Toyota TS040 Hybrid

Toyota GT-86 GT4

Besides those, there are also the ones below, of which I couldn't add pics for exceding the limit of thumbnails per post:

- Alfa Romeo Tipo 33 Stradalle
    - Audi R8 LMS 2016

- Audi TT RS
    - Lotus 3-Eleven
    - McLaren 570S

And I hope this list just keeps going!

Racerblade01 en HRT WietHoK NL vinden dit leuk.
  5. Beltoni

Beltoni GT: Beltoon

Leuk Bevonden:
    1.117
    De Alfa Romeo Guilia Quadrifoglio <3

Daar mogen ze wel een GT3 wagen van maken.

Surreallistic vindt dit leuk.
  6. Racerblade01

Leuk Bevonden:
    1.046
    Wat een lijst! _O_

Minste auto daaruit is wat mij betreft de Enzo, dat zegt wel wat. :D

7. Racerblade01

Leuk Bevonden:
    1.046

Grr.

B Tender, Bidle en HRT WietHoK NL vinden dit leuk.
  8. HRT WietHoK NL

HRT WietHoK NL Puff The Green Stuff.. GT WeedFlaminRacer

Leuk Bevonden:
    608
    Ik zeg dat we daar echt tegelijk over de eindstreep gingen!!

Bidle vindt dit leuk.
  9. LapjeNL70

LapjeNL70 Active Member

Leuk Bevonden:
    120
    Vraagje? Spelen jullie wel eens Career of quick race? En welke moeilijkheidsgraad stellen jullie dan in. Ikzelf merk dat easy heel makkelijk is maar bij de volgende stap difficult vind ik dat er vaak 2 auto's voorin weg rijden. Dan een groepje dat bij elkaar zit en nog een paar die achterblijven. Ik heb daar al moeite om 2 of 3 te worden. Ik speel wel met de controller. Stuurtje ligt een lading stof op.

Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk

10. B Tender

B Tender Robot Unicorn

Leuk Bevonden:
    1.905
    Ik rijd in de regel (met stuur) op Hard, maar dan is het voor mij wel echt bikkelen voor een bronzen of zilveren medaille. Wanneer ik dan 2e of 3e word geeft het me wel een voldaan gevoel, en dat is me meer waard dan een gouden medaille.

Gisterenavond laat met wat randoms op de Red Bull Ring (allerlei soorten Porsches) gereden en toen was het racen echt tof en fair! Hoe meer ik rijd met deze game, hoe leuker en lekkerder het wordt :)

LapjeNL70 vindt dit leuk.
  11. B Tender

B Tender Robot Unicorn

Leuk Bevonden:
    1.905
    Ik kijk ernaaruit straks in (private) lobbies te Porsche 911 GT3 RS te meten met de Porsche 911 R!
    Van wat ik heb gehoord en gelezen, zou de GT3 RS sneller moeten zijn, maar de R 'leuker'.

EDIT: De wat zwaardere vierwielaangedreven 911 Turbo kan ook als een gevaarlijke outsider worden aangemerkt wellicht, afhankelijk van de baan.

Laatst bewerkt: 16 jan 2017
    Kimi NL vindt dit leuk.
  12. Kimi NL

Kimi NL It's the first page of the second chapter!

Leuk Bevonden:
    3.360
    Als de private lobbies er zijn doe ik graag mee!

Verstuurd vanaf mijn combi magnetron

B Tender vindt dit leuk.
  13. B Tender

B Tender Robot Unicorn

Leuk Bevonden:
    1.905
    Je (iedereen) zal het tzt heel tof gaan vinden :)

Op het officiële forum las ik onlangs dat er niet 'soon' maar nu 'REAL (met hoofdletters) soon' meer info mbt private lobbies komt.

Racerblade01 vindt dit leuk.
  14. Kimi NL

Kimi NL It's the first page of the second chapter!

Leuk Bevonden:
    3.360
    En dan komt het bericht: "Ze komen er niet!" :p

15. B Tender

B Tender Robot Unicorn

Leuk Bevonden:
    1.905
    De Boxster met PDK accelereert iets sneller (naar 100kmh) ivm z'n razendsnelle PDK en is daarnaast 30 kg lichter. De Cayman (S) komt door z'n gewicht nog net wat ongunstiger uit de statistiekjes.

16. ColdzeroNL

ColdzeroNL Thrustmast TX Leather Edition

Leuk Bevonden:
    1.151
    toch zou ik het liefst de cayman bezitten

17. Racerblade01

Leuk Bevonden:
    1.046
    B Tender vindt dit leuk.
  18. B Tender

B Tender Robot Unicorn

Leuk Bevonden:
    1.905
    Sinds ik m'n MX-5 bezit... zou ik als ik tussen een Boxster en vergelijkbare Cayman moest kiezen nu voor een Boxster gaan! Voor de Mazda ging ik waarschijnlijk ook voor een Cayman, maar open rijden is echt heerlijk heb ik ontdekt:)

19. Dex

Dex ¿ʇɟıן uǝʌǝ noʎ op

Leuk Bevonden:
    870
    "Het onderzoek naar private lobbies is voltooid. We hebben gezien dat het mogelijk is. Andere games schijnen het ook te hebben. Sinds eind jaren 90 al zelfs. We gaan nu kijken of ook wij dit in ons spel kunnen implementeren. Meer info over 4 maanden."

Wat een zwaargewichten trouwens, die Porsches. Bijna 1,5 ton voor Cayman S. Waarom moet zoiets 500 kg zwaarder zijn dan een Ford Fiesta? :'-(

20. B Tender

B Tender Robot Unicorn

Leuk Bevonden:
    1.905
    Het verschil merk je wanneer je hem tegen een boom parkeert met een gangetje van pakweg 80 km/h.

Racerblade01 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina