Wel merkwaardig eigenlijk, Nintendo is eigenlijk de enige die puur focused op gameplay, fun en gamen met vrienden etc. En je hoort iedereen altijd schreeuwen 'ja, gameplay boven graphics, het moet fun zijn bla bla', maar dan betrap je je er toch op hoe belangrijk iedereen die pixecount en polygoontjes eigenlijk vindt.
Onzin. Gameplay boven graphics...tis alleen dat die games er niet zo veel zijn bij Nintendo.....alweer.....
Okee, iedereen is overdreven uiteraard, genoeg die daadwerkeijk voor gameplay kiezen. Maar ik durf te wedden dat je met gameplay wise goede games als nog genoeg mesnen hoort klagen hoor.
Jeetje, dat had ik helemaal gemist. Wat zonde. De Switch was niet gedoemd om te mislukken, maar hiermee graaft Nintendo wel haar eigen graf.
Mja ik reis veel, dus daarom vind ik de switch interessant Verstuurd vanaf mijn SM-G925F met Tapatalk
http://everywhere.game/# “Everywhere has a lot of traditional game mechanics, but we’re going for something more that draws inspiration from, well, everywhere,” Benzies said when talking to Venture Beat. “Players are getting smarter and require more from their games, and we want players to have the real freedom to live in our worlds in the ways they want to. We’re aiming to offer a huge variety of game modes and styles that not only tell our stories but also enable players to live in the identities and adventures they most want to explore.”