heb 3 en 4 gespeeld. 3 was super meeslepend, 4 kwam ik niet in door multiple characters waarmee je moest spelen, dat vind ik minder. @rockstar
Ben nog aan het twijfelen tussen Resident Evil 7 en Yakuza 0. Ga ze sowieso beide halen, maar niet samen op day 1. GR2 wacht ik nog even mee. Nog nooit een Yakuza game gespeeld, maar het spreekt me wel erg aan. Ben old skool Resident Evil fan. Maar moet nog wennen dat het nu in first person is. Demo was vet in VR... maar krijg er geen echte Resident Evil gevoel fan bij. Daarnaast schijnt die game vrij kort te zijn. Terwijl Yakuza juist fakking veel content heeft. Third world problems Misschien dat ik onverwachts toch voor Yakuza kies. Bij Allyourgame is het voor 18:00 bestellen en morgen in huis. Dus heb nog een aantal uurtjes Jammer dat Yakuza is uitverkocht bij yourgamezone, want ik had nog een kortingscode.
Yakuza is een titel die ik echt zo vaak voorbij zag komen bij de vorige generaties van Playstation maar nooit heb geprobeerd.. heb nog een gamemania bon liggen. Game krijgt zeer goede cijfers.. ook GR2 spreekt me eigenlijk wel aan.. Kut games dat ze allemaal tegelijk uitkomen.
"Third" haha? Ben jij zo iemand die nog wel dagelijks 5 uur naar een waterput moet lopen en dan gelijk maar even je Pokemon Go eitjes laat uitkomen? Of ben je stamhoofd? Want die schijnen wel eens ps4 games te pre-orderen
Eerder opperbaas Maar goed, heb na lang twijfelen toch voor Yakuza 0 gekozen. Net besteld bij allyourgames.nl Morgen knal ik hem in mijn PS4. Damn..... kom er net achter dat ik The Last Guardian nog in seal heb zitten. Ach ja..
uhu en dan oneindig geslacht worden tot ik mijn controller door m'n tv-scherm gooi. no thank you ik suck echt hard in dat soort games :')
Nioh demo nu eff downloaden. Ben super benieuwd. Ik begrijp dat je deze demo *wel* moet bewaren voor extra goodies bij de volledige versie? Was namelijk niet het geval bij de twee voorgaande demo's.
Je kan beter zeggen WTF Microsoft. Sony strooit alleen met toppers. Met wat komt Microsoft ? Ohh shit Spoiler We zitten op XBW he Nioh demo ook maar proberen. Bij de vorige demo werd ik zo hard afgeslacht dat ik mijn PS4 een week niet aanraakte. Die game is nog moeilijker dan DS en Bloodborne man.