Had je nog niet door dat dit het PS4 forum is? Ik vraag mij wel af hoe het straks na de release van de Scorpio zal zijn. Iedereen weer om naar de Microsoft machine? Iedereen snel een 4K TV in huis halen?
Dunno.. als MS zijn exclusives niet uitbreid en voor mij interessant maakt schaf ik 'm niet aan. Crackdown 3 lijkt mij wel cool tho
Nu de Switch toch weer vrij bagger lijkt te worden (nice job again, Nintendo), is de kans alleen maar groter geworden dat ik straks de Scorpio oppik. BC is wel een grote reden voor mij trouwens, want MS heeft idd veels te weinig interessante exclusives. Als straks de Scorpio ook de krachtigste console is, dan is die natuurlijk wel weer interessant wat betreft 3rd party multi-platform games. Back to PS4: Vandaag nog even NFS Rivals gekocht in de PS-Store, en de Season Pass voor Trails Fusion. NFS Rivals is wel aardig. Nog maar 1 uurtje gespeeld ofzo dus kan er verder nog niet veel over zeggen. Trials Fusion is wat het is. Minder dan TrialsHD and Evolution, maar goed, 5 euro voor die Season Pass is geen verkeerde deal.
ja inderdaad, zou echt zonder zijn als ze zo'n monster console neerzetten zonder vette exclusives. zou 'm alsnog wel halen als die multiplats daar veel lekkerder op draaien laat ik ps ernaast staan voor de exclusives
Vandaag Nioh weer gespeeld. Vind het zo'n toffe setting, dope armor sets, leuke moves, toffe vijanden. Maar ik kan het echt niet winnen van die baas! Kan iemand je helpen daarmee of is dat alleen in de area's daarbuiten? Had die cup neergezet maar kwam maar niemand dus heb haar wel 30 keer geprobeerd maar steeds weer dood.
Nioh demo: nailed it. Jammer dat je voor deze demo geen derde chivo krijgt. Nu moet ik hem laten staan op de HDD. :/ Kusarigama kicks ass!
Nedgame ? Kon je hem net zo goed bij AllYourGames bestellen; €7 goedkoper. Heb hem in ieder geval net ontvangen van AllYourGames. Ga er vanmiddag aan beginnen. Ben erg benieuwd... Is Yakuza een beetje a la Double Dragon en Sleeping Dogs ? Zo ja, dan ga ik deze game wel vet vinden.
Ook besteld bij AYG, ook nog niet binnen, zal straks wel gebeuren. Morgen heb ik in ieder geval de hele dag ervoor.
En voor de mensen die bij de Ogress vast zitten: Spoiler Dat was trouwens ook mijn reactie toen ik deze boss na veel proberen *eindelijk* versloeg haha! Heb het zelf met de kusarigama gedaan (= keep away).
Leuk artikel over Herman Hulst http://www.volkskrant.nl/wetenschap/veluwse-slimmerik-die-altijd-speelt-om-te-winnen~a3666160/ Hoop echt dat Horizon het volgende maand goed gaat doen. De meeste dingen die shinobi602 zegt kloppen wel, dus laten we het hopen.
Me 2. Game ziet er geweldig uit en het concept is heel tof. Het zou jammer zijn als dat het enige is en de game weinig te bieden heeft. Meen dat er al 5 jaar productie in zit dus hoop dat we waardig product krijgen. Hoeft van mij geen 100+ uur rpg met ontelbare quests te worden. Heb liever de helft met constante kwaliteit quests en goede combat
Ik weet het niet man. Gisteren 2 uurtjes gespeeld maar op 1 of andere manier vind ik de game niet zo leuk,, Hoewel ik een grote Dark Souls en Bloodborne fan ben,, Weet niet precies waarom.. De setting trekt me niet helemaal en de combat vind ik ook wat minder. Jammer, Misschien moet ik het nog eens een kans geven maar ga het niet meteen halen in ieder geval..
Ja ik haal hem niet om dat hij me te moelijk is er en zoveel andere games uitkomen. Maar ga zeker wel wat streams kijken want vind het er wel tof uit zien allemaal. En ik ben niet de grootse souls speler heb ze wel gehad maar in beide games niet heel ver gekomen. Edit: Tekken 7 will be released on PC (Steam), PS4 and Xbox One on June 2, 2017.
Nioh sowieso day one voor mij. De twee marks (dlc voor retail versie) ook unlocked na het verslaan van de baas en elke andere mothefucker. Alleen twilight mode was echt een bitch en niet kunnen klaren, maar wel toffe loot.