waauw waauw wauw kijk zo erg uit naar deze game gruwelijk ben al jarenlang fan van de GR serie dat zijn zo een topgames altijd heel erg veel zin in deze game..
Als ik de reacties zo eens lees van mensen vraag ik me af of jullie überhaupt wel eens een Ubisoft game gespeeld hebben.
van t weekend Watch Dogs 2 uitgespeeld dus jawel en ben nu momenteel met Far Cry Primal bezig dus hehe maar ziet er nice uit zo op t eerste oog toch vind sws de GR series altijd goed
Deze game ziet er tof uit maar ik heb het gevoel dat ik heel snel uit de vibe kom door dat switchen van aanzicht. Ik ben sowieso al minder van third person games maar als je ook nog een gaat wisselen van aanzicht dan is het helemaal zoek. In de laatste Brothers in Arms was dit ook al zo kut. Die game predikte realisme maar als je achter een muurtje zat hing de camera opeens drie meter boven je karakter. Misschien ligt het aan mij maar ik vind dat heel vervelend.
De laatste goede Ghost Recon dateert voor mij alweer uit 2004. Ghost Recon 2 was echt heerlijk online op de originele Xbox. Ik vind het er allemaal leuk uitzien in de trailers, maar ik denk dat je na 3 missies alles wel hebt gezien.
Ghost Recon 2 was echt geweldig. Die Lone Wolf missies waren echt tof en online was het ook geweldig. Vond vooral de "wapen boven je hoofd-houding" grappig. Kon je inzoomen via een camera op je wapen en zo over een muurtje schieten. Ook de directions geven via de microfoon werkte verrassend goed. Zelfs met mijn Twengelse accent kon de game daar redelijk mee overweg. laatste GH die ik gespeeld heb was Advanced Warfighter en die vond ik niet zo tof. Wel uitgespeeld, maar kostte mij meer moeite dan de eerdere delen.
Ik krijg een erg The Division gameplay gevoel, wat niet slecht is Wat daar ontbrak was een competitieve PvP omgeving, en dat heeft de game voor mij na het uitspelen van de SP links laten liggen. Is er bij deze game al iets bekend of er zoals vanouds een Team Deathmatch e.d. in zit?
Klopt, maar dat werkt nooit zoals ze in de demo video's laten zien. Tenzij je altijd met dezelfde vaste groep speelt.
Dit artikel vertelt het een en ander over het verhaal (of eigenlijk the lore) in Ghost Recon. Het lijkt dat ze daar aardig over nagedacht hebben. Bosses met charimsa is iets wat ze ook heel erg op orde hadden bij Far Cry. http://www.polygon.com/features/2017/1/18/14309524/ghost-recon-wildlands-santa-muerte-cartel-bolivia
Meh, nu ik er zo meer van zie, krijg ik er eigenlijk minder zin in. Kan de game mooi van het lijstje.
/Gakkie vind dat er iets teveel geklaagd wordt over Ubi. Heb me toch prima vermaakt met veel Ubi games, FC3, FC4, Primal, AC's, WD's, CoL, etc... Ga me met deze vast ook prima vermaken. Lekker knallen in een open wereld, beetje wisselen qua aanpak, dan weer stealth, dan weer explosives, etc ...