IF kaartjes is idd een prima manier om te handelen. Eigenlijk zijn er maar vier manieren om goed geld te verdienen.
1. De 'standaard' beweging van de markt; Door de events zoals TOTY, Futmas, etc. Hier kun je de echte klappers maken.
2. Standaard verbruik items; Dit is een soort zekere factor, maar kost zeeën van tijd.
3. IF-kaartjes; Een goede kans, maar je moet je wel verdiepen in de spelers; belang van hun plek in het spel en of het ook goede spelers zijn in het spel.
4. Teambuilding challenges; Op tijd de krakers spotten en ze in voorkoop zetten om ze later te verkopen.
Kortom er kan best wat tijd in gaan zitten. Dus filmpjes van mensen zoals J Hil zijn erg welkom voor de mensen die er de tijd niet voor hebben of willen nemen. Let ook op dat de 15 miljoen in "transfer profit" natuurlijk best een hoog aantal is. Echter is het ook van belang om te zien wat hij nog in zijn club heeft staan. Er zijn zat mensen die graag enkel op de leaderboards willen komen en dus dan zowat geen team hebben. Elke speler verkocht op de markt is namelijk van invloed op je "transfer profit". J Hil heeft naast zijn "transfer profit" ook nog eens een dik team, dus dat zit wel goed.
Kortom haal je voordeel uit zijn filmpjes of niet!
Terug naar een update van mijn team. Die is nu eindelijk wel zoals die moet zijn. Had er nog meer TOTY kaartje in kunnen zetten, maar ben al sinds jaren een trouw Barca fan. Ga ook elk jaar naar meerdere wedstrijden, dus Real spelers opstellen gaat nooit gebeuren. Dan voor de oplettende kijkers,... ja Carlos is een grote uitzondering. Erg veel respect voor hem met name wat hij heeft laten zien in zijn nationale team. Dan nog Hagi, maar die heeft toch goed meegedraaid na Turkije bij Barca. Met zijn fantastische goal, gelijk bij de aftrap in het doel in de mist.
Mijn B-team. Speel afwisselend, zodat ik niet te veel coins kwijt ben aan "team condition" kaartjes. Heb namelijk al zo weinig coins, je bent zuinig of niet.
En mijn A-team. Heb nog even Vieira gehad aan de rechterkant, maar Lothar doet het icm met Messi beter. Met name is het aanvullend fijner spelen.
Mijn club staat momenteel 15de qua topteam en net de top100 qua transfer profit uitgeknikkerd, op 100.000 coins na. Heb nu namelijk vier dagen niet gehandeld en dan val je gelijk een paar stappen terug. Ga me er ook niet heel erg meer in verdiepen. Heb enkele vrienden nog flink gematst en nu gewoon alles een beetje op peil houden.
Laatst bewerkt: 23 jan 2017