1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Final Fantasy XV

Discussie in 'Games' gestart door Yellow 13, 24 nov 2016.

?

Voor welke console ga jij de game kopen?

  1. Xbox One

    11 stem(men)
    40,7%
  2. Playstation 4

    16 stem(men)
    59,3%
  1. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417
    Klinkt een behoorlijk "easy" plat als ik het zo lees.
     
  2. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Ga em eens halen dan :)
     
  3. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417
    Moet ik eerst nog de rest van de game spelen. Denk dat ik ook niet meer ga wachten op die story patch; duurt me allemaal te lang.
     
  4. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.031
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Heb eergisteren de game weer even een stukje gespeeld. Was nog maar bij het punt dat je auto voor reparatie in de garage stond.

    Het minste vind ik de controls. Zijn die niet nog wat Westers te maken? Gebruik de controls alleen maar als een soort van hack and slash, maar zou dat werken op easy?

    Ik speel easy voornamelijk om te relaxen, maar ook omdat dit mijn eerste echte FF is die ik echt wil uitspelen.

    Ook de inventory en hoe je controls hebt op knoppen waar ik vecht skills verwacht, dat vind ik nog best lastig. Iemand tips hoe ik het nog wat aangenamer kan maken voor mezelf???

    Wait mode doe ik niet aan, kan prima wennen zonder, dat wel.
     
  5. Artilectus

    Artilectus Insert random title XBW.nl VIP

    Berichten:
    12
    Leuk Bevonden:
    22
    Zifnap en Mallakai vinden dit leuk.
  6. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.031
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Iemand? :oops:
     
  7. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570
    Heb de game uitgespeeld op controls type C, vond het wel fijn om veelvuldig bezig te zijn met de schouder knoppen.
    Weet niet of dit voor jou ook fijner is, en FFXV is eigenlijk ook een half hack and slash.

    Ga de game gewoon spelen, je staat met je auto bij de reparatie, dat is volgens mij 5 minuten in de game.
     
    Nol vindt dit leuk.
  8. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.282
    Leuk Bevonden:
    344
    • Een nieuwe patch die je in staat stelt om de game op 60fps en 1080p te spelen op de PlayStation 4 Pro, te downloaden vanaf 21 februari;
    • In deze update wordt ook de level cap verhoogd naar 120 en de fotolimiet wordt ook groter gemaakt naar maximaal 200 foto's. Je krijgt ook de mogelijkheid om andere muziek te luisteren tijdens het berijden van een Chocobo. Dit wordt toegevoegd met een nieuw item vergelijkbaar met de mp3-speler


    Vanaf de 21e dan maar eens echt gaan beginnen met dit spel. Patch voor de Pro laat wel lang op zich wachten.
     
    Mallakai en Zifnap vinden dit leuk.
  9. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417
    EINDELIJK
     
  10. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417
    Laatst bewerkt: 21 feb 2017
  11. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    A King's Tale: Final Fantasy 15 is nu te downloaden in de PSN store, GRATIS!!
    (neem aan hetzelfde voor Xbone)

    Classic 8-bit stijl prequel op FF15.
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  12. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417
     
    Mallakai vindt dit leuk.
  13. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417


    Gisteren paar uur arena's battles gespeeld. Dit is zo verslavend. Tusk 'til Dawn FTW. Geeft je gelijk de kans de gedetailleerde monster modellen in dit spel goed te bekijken.

    Winner winner, chicken dinner. You've been on Tusk 'til Dawn! Geweldig battle commentaar trouwens in deze vid. :D
     
    Laatst bewerkt: 1 mei 2017
  14. DennisM

    DennisM Active Member

    Berichten:
    54
    Leuk Bevonden:
    40
    Nice! Toen de game verscheen heb ik m een uurtje of 10 gespeeld en toen is hij op mijn backlog stapel terecht gekomen. Is de game echt de moeite waard om weer op te pakken?
     
  15. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417
    Dat kun je beter vragen aan iemand die hem heeft uitgespeeld. Ik vind het een goede game, maar wordt wel een beetje moe van dat open world "gedoe" wat je in veel games tegenwoordig tegenkomt. Vooral veel opvulling eigenlijk. Maar het speelt zeker lekker weg, combat is leuk en het spel is bij vlagen een pareltje. Ben nu in de stad waar ook die arena ligt en de omgeving ziet er prachtig uit. Ook de monsters zien er prima uit.
     
  16. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.756
    Leuk Bevonden:
    2.012
    Ik weet niet goed wat ik van de game moet vinden. Heb het de afgelopen dagen weer even opgepakt, maar qua vechten lukt het allemaal niet echt geweldig..vaak iets te hectisch, camera all over the place, zie vaak niet wat er gebeurt omdat er dan net weer iets anders voor de camera zit, geen idee wat teamgenoten doen, etcetc.
    Ben nog maar in chapter 3/4, moet nu bij die chocobo-farm eerst een behemoth uitschakelen, en dat moet middels fire-spells en dan mikken op exolosieve barrels, maar dan wil dat mikken dus niet leker lukken, dus dat is nogal frustrerend.

    Ook regelmatig onkunde met de map, dus dan wil ik gewoon een route uitzetten door een plek op de map aan te wijze , en op de een of andere manier verschijnt het dan alsnog niet op de radar.

    Maar goed, zoals gezegd, nog vrij aan het begin, dus is allemaal nog nieuw en ontdekken.
    Grafisch trouwens ook niet geweldig.
     
  17. DennisM

    DennisM Active Member

    Berichten:
    54
    Leuk Bevonden:
    40
    Bedankt voor jullie reacties, tot nu toe herken ik me helemaal in jullie bevindingen.
     
  18. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.282
    Leuk Bevonden:
    344
    Wordt dit spel hier nog door iemand gespeeld ? De dlc heeft volgens mij nog genoeg te bieden. Zelf ben ik nog bezig met de mainstory, even wat patches afgewacht, dus iets later begonnen :)



     
    Laatst bewerkt: 29 aug 2017
  19. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417
    Nee. ;)

    Nu in de afrondende fase (trophies), maar geen behoefte om de DLC te spelen.
     
  20. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Ik pick de goty/total edition/whatever wel een keertje op als ie een 10tje is.
    Totaal geen interesse in deze game (en ik probeer elke FF eigenlijk wel even), ik houd het wel bij FF14 voor mijn FF-fix.:cool:
     

Deel Deze Pagina