als je nog nooit een yakuza hebt gespeeld,,,... heb je dan wel een shenmue gespeeld?? Ik kan me niet veel meer van shenmue herinneren, maar komt denk ik wel het dichst in de buurt,...
Ja, op de Dreamcast vroeger. En Yakuza 1 op de PS2 . Daarna nooit meer een Yakuza gespeeld, vond dat destijds Shenmue alleen dan slecht. Shenmue 3 komt ook ooit nog een keer voor de PS4 .
Finished it.. (behoorlijke buikgriep dus tijd over) Fenomenaal verhaal, petje af voor al de geniale plottwists en de top notch voice acting. Versta er geen zak van maar het spat er vanaf. Behoorlijke beefy story en serieus Witcher 3 kwaliteit side stories. Gameplay zeer smooth en de twee speelbare caracters zijn beide enorm boeiend en verschillen genoeg van elkaar. GTA kan er wat van leren imo. Ik geef de game 9/10 maar kan hoger worden naarmate de game meer bezinkt. Met Shadow of the Colossus, Until Dawn, Yakuza 0 en nu Brothers: A Tale of Two Sons heb ik een belachelijk goede start van het jaar.... en dan is januari nog niet eens om.
De game ook opgepikt. Na al die lovende reviews en berichten van mensen die het spelen kan het haast niet misgaan. Bij Bol is de game niet meer leverbaar. Is de game zo populair? Lijkt me sterk dat Bol er maar weinig had.
Denk niet dat de game in NL echt populair is, hoop wel dat het zo gaat worden tho. Misscien heeft Bol niet veel op voorraad omdat de vraag niet groot zou zijn in hun verwachting. Dat kan als je bv ziet hoe cheap ze TLG nu verkopen. Denk dag ze bij die game juist veel verkoop verwachten en na tegenvallende cijfers voorzichtig zijn geweest met inkoop van Yakuza 0. Maar dat is maar een ingeving van mij. Zal er wel naast zitten
Rond de 40 uur is nette speelduur. Ik zat een beetje te twijfelen tussen Resident Evil 7 en dit spel. Gezien de korte speelduur van RE7, vind ik die net wat te duur voor de volle pond, dus een mooi moment om eerst met Yakuza te beginnen.
Wat een heerlijke game zeg... Op niveautje hard begonnen, maar dat heb ik in chapter 1 geweten Die slowmotions tijdens een gevecht zijn toch wel baas.
Na resi 7 weer deze game in om premium mode door te spelen. Mis de goofyness en combat nu al. Wat vinden jullie van het verhaal btw?