De side quests zijn in deze game een stuk beter dan in Skyrim imo. Zo heb je er eentje waarbij je een schilder uit zijn schilderij moet halen. Zo zijn er wel meer van dat soort quests. Als je alleen de kale game rekent en alles incl de MQ meerekent, dan heb je pak en beet 180 quests. Ook de quest van Thoronir die je in de Market District op kan pikken is wel tof, maar naar zijn winkel ga ik alleen voor de quest, want voor de rest kom ik daar niet voor mijn inkopen.
Heb zelf inmiddels alweer een aantal huizen. Die in Anvil, voor slechts 5.000 goud en een nachtje slapen krijg je die, is de goedkoopste van de meer luxere woningen. En die in Skingrad is veruit de duurste, 25.000 goud, maar dan heb je ook een ruime woning.
Er is ook een DLC waarbij je een kasteel krijgt en die vol kan bouwen, maar dat vond ik zelf niet zo'n fijne DLC. Over het algemeen vind ik de DLC minder dan het origineel, maar Knights of the Nine was van de grotere DLC voor mij wel de vetste.
Ik weet niet welk level je inmiddels bent, maar als je level 23 of hoger bent is Mehrunes Razor DLC een ware loot heaven. Heeft te maken met dat meedere soorten armor en wapens pas op latere levels beschikbaar zijn. Je kunt elke 2-3 dagen terugkomen en de hele zooi opnieuw leegmoorden en plunderen.
Pas wel op dat je Cure Disease potions meeneemt, want het 2e deel van die dungeon zit vol vampieren en die quest als je vampierziekte hebt is de enige die ik nooit helemaal gedaan heb. Heel kut om die af te krijgen als je vampier bent en niet tegen zonlicht kan. Na pak en beet drie dagen na de beet ben je vampier. En als je je gedraagt, dan heb je geen potions nodig om van die vampier symptomen af te komen, dan duik je een kerk in en klik je even het altaar aan en klaar.
Fuck zooi, zit de halve game weer uit te leggen.
Klik om te vergroten...