1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

PCARS RMTC - Renault Megane V6 Trophy Cup

Discussie in 'XBW Racing' gestart door Kimi NL, 28 nov 2016.

?

Opzet van RMTC V6

Peiling gesloten op 8 dec 2016.
  1. Tuning AAN - Schade AAN - Safetycar AAN

    4 stem(men)
    28,6%
  2. Tuning AAN - Schade AAN - Safetycar UIT

    4 stem(men)
    28,6%
  3. Tuning AAN - Schade UIT - Safetycar AAN

    1 stem(men)
    7,1%
  4. Tuning AAN - Schade UIT - Safetycar UIT

    5 stem(men)
    35,7%
  1. ColdzeroNL

    ColdzeroNL Thrustmast TX Leather Edition

    Berichten:
    1.603
    Leuk Bevonden:
    1.149
    Ik heb alleen nog maar de WR Nurburgring GP setup gebruikt uit de database. Website staat wel in de OP en dan pas ik de downforce per baan aan.
     
  2. sv3nnie

    sv3nnie Active Member

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    32
    Het eten duurde iets langer dan gepland. Dus kon er helaas niet bij zijn :mad:.
    Voor volgende week wordt het ook een uitdaging. Ik begin de dag namelijk nog in Oostenrijk.. Dus geen idee hoe laat ik thuis ben.
     
  3. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Ik heb de afgelopen races helaas aan mij voorbij moeten laten gaan. Ik was telkens het hele weekend bij m'n vriendin (ver weg) waardoor racen op zondag er niet van kwam.
    =(
     
  4. loyallronin

    loyallronin Active Member

    Berichten:
    1.987
    Leuk Bevonden:
    606
    Al iets bekend over het weer op raceday Catalunya GP?
     
  5. asjemenou75

    asjemenou75 FIFO:............Fit In or F... ...

    Berichten:
    673
    Leuk Bevonden:
    771
    Ja team JANK MOBIEL was je dankbaar....zonder enig bericht. Voor straf vooraan starten aankomende zondag ;).......... en met blote benen naar bed. FOEI!
     
    B Tender vindt dit leuk.
  6. Kimi NL

    Kimi NL It's the first page of the second chapter!

    Berichten:
    2.144
    Leuk Bevonden:
    3.360
    Sorry mannen, ik kom om in het werk de laatste dagen.
    Maar hierbij het klassement
    [​IMG]

    Voor aanstaande zondag:

    Lobby open: 19.45 uur
    Start Practise: 20.10 uur
    Start Warm-up: 20.30
    Start Race 1: 20.35
    Aantal ronden: 19. incl 1 Formatieronde
    Ingame datum & tijd, race 1: 1 januari, 11:00
    Weer: Clear --> Overcast
    Time Progression: 2x
    - 5 min pauze -
    Practise / Tuneup moment:
    21:20 - 21:30
    Start Race 2: 21.30
    Startvolgorde: Reversed aan uitslag race 1
    Aantal ronden: 18. incl 1 Formatieronde
    Ingame datum & tijd, race 1: 1 januari, 13:00
    Weer: Overcast
    Time Progression: Off

    Startprocedure Catalunya:
    De rollende start zal na 1 complete ronde beginnen op start/finish. Er mag maximaal 100km/h gereden worden en pas na de lijn mag er geaccelereerd worden.

    Je mag pas GAS GEVEN/OPSCHAKELEN als JIJ voorbij de start/finishlijn bent!
    Zorg dus dat je dicht achter je voorganger zit, om het gat zo klein mogelijk te houden.

    [​IMG]
     
  7. ColdzeroNL

    ColdzeroNL Thrustmast TX Leather Edition

    Berichten:
    1.603
    Leuk Bevonden:
    1.149
    Ik hoop op net zulke cleane races als op Brno (wacht nog steeds op epische replays van Rossi ;) ) maar catalunya is wat krapper met hoge curbs dus voorzie wel wat problemen in de laatste sector.
     
    GoldPwnageNL vindt dit leuk.
  8. loyallronin

    loyallronin Active Member

    Berichten:
    1.987
    Leuk Bevonden:
    606
    Op naar de assetto corsa XBW-cup.
     
  9. Rossi46

    Rossi46 XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    1.159
    Uitslag race 1:

    [​IMG]

    Uitslag race 2:

    [​IMG]
     
  10. Rossi46

    Rossi46 XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    1.159
    Geen idee wat jij allemaal aan het doen was :p, maar er zaten weer een paar machtige mooie battles in de races deze avond :thumbs:
     
  11. Dex

    Dex ¿ʇɟıן uǝʌǝ noʎ op

    Berichten:
    350
    Leuk Bevonden:
    870
    Race 1 was beetje saai voor mij. Als een warm mes door de boter in lap 1 en 2, om daarna zonder dreiging als 1ste naar de eindstreep kunnen rijden. Met op een gegeven moment een gat van 10 seconden naar de #2 lekker bandjes sparen en 15 ronden achter elkaar een 48'er kunnen rijden.

    Race 2 daarentegen was fucking episch. Heerlijke gevechten met @Rossi46 en @asjemenou75. Vooral die met Rossi duurde laaaaaaang. Jij was sneller, maar ik gaf alles wat ik had haha. Er werden ook veel tikjes uitgedeeld, maar gek genoeg bleven we niet plakken. Het was echt touringcar racen zoals het bedoeld is. Project Cars op z'n best. Denk een van de leukste races die ik gehad heb. Zo vaak zij aan zij door die snelle knikken zoals Campsa en de laatste bocht gereden. Was dit de laatste race? Waardige afsluiter dan :thumbs:
     
    asjemenou75 vindt dit leuk.
  12. Kimi NL

    Kimi NL It's the first page of the second chapter!

    Berichten:
    2.144
    Leuk Bevonden:
    3.360
    Dit was de laatste race van de Renault V6 cup. Is er al een update van Assetto?

    Mooi om te horen dat het toffe races waren. Als er geen update is voor Assetto wil ik nog wel een cup.

    Verstuurd vanaf mijn combi magnetron
     
  13. loyallronin

    loyallronin Active Member

    Berichten:
    1.987
    Leuk Bevonden:
    606
    Laat ik ook maar ff Assetta Corsa kopen.
    Ben benieuwd naar de FFB- fysics.
     
  14. Rossi46

    Rossi46 XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    1.159
    Ik vond het echt ge-wel-dig!! Kijken, wurmen, wringen. Super dicht op elkaar. Eindelijk wist ik hem er langs te krijgen, kom je mij bij het aanremmen 1e bocht buitenom voorbij :eek: Kon het hele feest opnieuw beginnen :D Echt super tof! Het had van mij zo nog een uur door mogen gaan :)

    Maar er zaten meer mooie stukjes bij. Op een gegeven moment 3 breed. Ik zet echt klem :D Maar ook dat ging uiteindelijk gewoon goed. Asjemenou die mij maximaal probeert te knijpen nadat ik de draft van iemand anders hem óók probeer in te halen, wat erin resulteerde dat we met drie man aan de binnenkant van de bocht aan gingen remmen. Ook dat ging goed, geloof ik :+ Sowieso een heel mooi gevecht met Asjemenou uitgevochten. Hetzelfde met Loyall. Echt gaaf.
     
    asjemenou75 vindt dit leuk.
  15. Dex

    Dex ¿ʇɟıן uǝʌǝ noʎ op

    Berichten:
    350
    Leuk Bevonden:
    870
    Holy shitballs. Ben even de replays aan het terugkijken, en ik wist dat ons gevecht tof was @Rossi46 , maar zó vet? 8)

    Ben de filmpjes aan het uploaden maar m'n upload snelheid laat wat te wensen over. Hopelijk vanavond nog wat beelden.
     
    Rossi46 en Kimi NL vinden dit leuk.
  16. Dex

    Dex ¿ʇɟıן uǝʌǝ noʎ op

    Berichten:
    350
    Leuk Bevonden:
    870
    Race 1, lap 2, gevecht met @asjemenou75 om P1:



    Openingsfase race 2. Dit keert voegt @Rossi46 (en later iedereen) zich erbij. Wie zegt dat je niet met z'n 3'en zij aan zij tegen elkaar aan zonder te plakken kan? HIEEERRRRR:



    En dit is toch wel mijn mooiste gevecht uit m'n online race-historie gok ik. De aanloop naar Rossi's eerste actie duurde 7 ronden. En toen gebeurde dit:



    Petje af jongens. Leven en laten leven. Wat een héérlijke gevechten!
     
  17. LapjeNL70

    LapjeNL70 Active Member

    Berichten:
    143
    Leuk Bevonden:
    120


    Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk
     
    asjemenou75 vindt dit leuk.
  18. Rossi46

    Rossi46 XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    1.159
    Dit is ook nog wel een leuk clipje van Asjemenou :)

     
    asjemenou75, loyallronin en Dex vinden dit leuk.
  19. asjemenou75

    asjemenou75 FIFO:............Fit In or F... ...

    Berichten:
    673
    Leuk Bevonden:
    771
    Ja 2 heerlijke races gehad, leukste van deze cup.

    1e heat met Rossi en Dex en de 2e heat ook nog eens met Crook en later ronden lang met Coldzero zitten battelen.

    Ik reed met name op “safe” want zodra ik teveel ging pushen kwam er onvermijdelijk een spin…. Zo-ook bij Cold de 2e heat, nadat ik de ronde ervoor al hem even had aangewezen waar hij dat het beste kon doen. ;)

    Erg mooie afsluiter van deze cup……..de Renault V6 is meteen doorverkocht voor de aankomende caravanraces op zandvoort. Een rampenbak vond ik het…..

    :thumbs::thumbs::thumbs: Organsiatie bedankt voor het opzetten van de CUP!!!!! Ben benieuwd naar de eindstand i.vm. schrapresultatern/vervangingsresultaten etc etc......wat een administratie :)
     
    Kimi NL vindt dit leuk.
  20. loyallronin

    loyallronin Active Member

    Berichten:
    1.987
    Leuk Bevonden:
    606
    Idem, bedankt.
    Speciaal voor de regenrace:+, POEPREGEN. (Nee he, ook nog SNEEUW in Pcars2 |:-)
    Achteraf toch meer moeite met de Renault dan ik vooraf had gedacht. Ik hield de banden niet groen/koel tijdens de race.
    Uiteindelijk maar het beste ervan gemaakt van de cup-serie en volgehouden tot de laatste race.
     
    Laatst bewerkt: 31 jan 2017
    Kimi NL vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina