Ik krijg toch steeds een Far Cry/Ubisoft gevoel als ik deze game zie Kan ook komen omdat we de afgelopen jaren zijn overspoeld met open-world games. De Ubisoft open-world games worden al snel repetitief. En voor mij gevoel is het alleen The Witcher 3 en GTA V gelukt om van begin tot eind niet te vervelen. De hamvraag is dus, kan Horizon zich straks meten met een The Witcher 3/GTA V of wordt het toch meer een Far Cry kloon Want laten we eerlijk zijn... er is toch wel een groot verschil in kwaliteit als je een Far Cry Primal met The Witcher 3 vergelijkt. De graphics en animaties zien er in ieder geval top notch uit (daar staat Guarilla Games ook om bekend). Nu de rest nog.. Ben benieuwd naar de overige previews.
` Greg vind ik altijd wel tof, net even er snel door heen gegaan, ziet er wel super uit zeg! Is echt een must have voor mij, game ziet er grafisch top notch uit ala Uncharted en dat voor een open world.
Kinda Funny Plays is wel erg positief. Sowieso zijn alle previews die ik even snel heb gechecked erg positief. Gaan ze het dan toch flikken Guerrilla Games Photo mode
Gaat gewoon een prima game worden. Ik kan mij niet voorstellen dat Ubisoft niet heeft geleerd van zijn fouten en de kritiek op eerdere games naast zich neergelegd... Oh wacht